معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با اشاره به اجراي جشنوراه رمضان در استان خراسان رضوي گفت: اين جشنواره با هدف تسهيل زيارت و برگزاري تورهاي زيارتي در برخي از شهرستان هاي استان از جمله شهرستان گناباد با همكاري يكي ازدفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي برگزار مي‌شود.

زائران گنابادي آخر هرهفته مهمان حضرت امام رضا(ع) در مشهد مي‌شوند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، سيد جواد موسوي با اعلام اين خبر افزود: در اين جشنواره كه در ماه مبارك رمضان برگزار مي شود، زائران و گردشگران گنابادي با ثبت نام در اين دفتر خدمات مسافرتي پنج شنبه هر هفته به مشهد مقدس سفر خواهند كرد.
وي افزود: بر اين اساس، گردشگران ثبت نام شده در اين تور زيارتي ساعت 14 پنج شنبه هر هفته از گناباد به مشهد مقدس اعزام و ضمن زيارت بارگاه ملكوتي حضرت امام رضا (ع) و بازديد از برخي از جاذبه هاي گردشگري و اماكن فرهنگي – تاريخي مشهد، افطار و سحر را در مشهد مقدس سپري خواهند كرد.
موسوي خاطرنشان كرد: در حال حاضر اين جشنواره در شهرستان گناباد در حال برگزاري است كه با استقبال بسيار خوب گردشگران گنابادي روبه رو شده است و آمادگي داريم تا اين جشنواره را در ساير شهرستان هاي استان نيز برگزار كنيم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.