قدس آنلاین- تبریز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین کلید رهایی بخش کشور از مشکلات اقتصادی بوده و باید به مرحله اقدام و عمل برسد، گفت: جهادکشاورزی پیگیر تولید محصولات داخلی باشد.

جهادکشاورزی پیگیر تولید محصولات داخلی باشد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با مسئولان و کارکنان جهادکشاورزی استان  با تبریک هفته جهاد کشاورزی و آرزوی توفیقات روزافزون این سازمان، اظهار داشت: در سیره ائمه اطهار کشاورزی و تلاش برای کسب روزی حلال یکی از بهترین اعمال و عبادت شمرده شده است و زراعت یک عبادت محسوب می‌شود و در متون دینی تشویق به زراعت و فلاحت وجود دارد.

وی افزود: هر کشوری که در زمینه تولید محصولات کشاورزی مستقل و خودکفا است از نظر اقتدار ملی در سطح بالایی قرار دارد و هر کشور دیگری که نتواند مستقل باشد دائم در حال ذلت است.

نماینده امام خامنه‌ای در استان با بیان اینکه تولید داخلی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی است، تاکید کردند: جهاد کشاورزی پیگیر تولیدات داخلی باشد و سعی کند تا محصولات کشاورزی با کیفیت بالا تولید و روانه بازار شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین کلید رهایی بخش کشور از مشکلات اقتصادی است و باید به مرحله اقدام و عمل برسد و این امری شدنی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: ملتی که در طول سالیان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس چندین هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است توانایی مقاومت و پایداری دارد و می‌تواند در مقابل اقدامات و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی دوام بیاورد. نباید تسلیم خواست دشمن شد، باید روی پای خودمان بایستیم.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار داشت: در رژیم گذشته به روستاها توجهی نمی‌شد و روستاها در نهایت محرومیت بودند و در واقع یک هدف استثماری برای نابودی کشاورزی در روستاها در ایران دنبال می‌شد.

وی ادامه داد: در سال‌های بعد از انقلاب کارهای مهمی در این زمینه شد و اقدامات موثری صورت گرفت و با احداث جاده‌های روستایی محصولات کشاورزان بهتر و سالم و به موقع به مقصد رسید و به فروش رسید.

آیت‌الله مجتهدشبستری با بیان اینکه تمام پیشرفت‌ها و خدمات جهاد سازندگی که موجب رشد، عمران و آبادانی روستاها گردید به خاطر اخلاص مسئولان و کارکنان این سازمان بود، افزود: جهاد کشاورزی نیز با اخلاص بیشتر در پی رشد و آبادانی کشتزارها و مناطق کشاورزی باشد.

وی افزود: در اداره‌ای که کارمندانش به خاطر خدا کار و فعالیت می‌کنند، قطعا توفیقات و عنایات الهی هم شامل حال آن اداره و کارمندانش می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.