۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
کد خبر: 392123

اپل در WWDC ۲۰۱۶ از نسخه ی جدید سیستم عامل گوشی ها و تبلت های هوشمند خود رونمایی کرد.

اپل از iOS ۱۰ رونمایی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از تایمز تکنولوژی، Eddy Cue، امشب در مراسمی که در WWDC 2016 برگزار شد، از iOS 10 رونمایی کرد و به شرح قابلیت های جدید این نسخه از سیستم عامل گوشی ها و تبلت های هوشمند اپل پرداخت.

iOS 10 اپل دارای قابلیت مهمی است که به کمک آن می توان صفحه قفل گوشی را بازطراحی کرد. علاوه بر این ویژگی، نسخه ی جدید سیستم عامل گوشی ها و تبلت های هوشمند اپل، دارای 9 قابلیت مهم و متفاوت دیگر هستند که از جمله ی آن ها می توان به ایجاد امکان تعامل سریع با نرم افزارهای دستگاه و ایجاد امکان استفاده ی بیش تر از تاچ سه بعدی اشاره کرد.

اپل تصمیم گرفته است که دست توسعه دهندگان را برای کار با نسخه ی جدید سیستم عامل اش بیش تر کند. بنابراین امکان ارتباطی با سیری این سیستم عامل گسترش یافته است و از طریق سیری می توانید به وی چت دستگاه خود متصل شوید.

سیری در iOS 10 از نظر محتوایی نیز توسعه یافته است و می تواند پیشنهاداتی خلاقانه را از طریق هوش مصنوعی خود در مواقع ناگهانی به کاربر ارائه کند.

همچنین نقشه ی اپل در نسخه ی جدید سیستم عامل اپل توسعه یافته و کامل شده است. این نقشه نسبت به قبل پویاتر و کاربردی تر شده است و از قابلیت های زیادی برای پیش بینی وضعیت های مختلف بهره می گیرد.

در نسخه ی جدید سیستم عامل اپل همچنین نرم افزاری با عنوان فوتوز ظاهر شده است که می تواند علاوه بر انسان ها، صحنه ها، عناصر و اشیای موجود در عکس را تشخیص دهد و به این ترتیب عکس های گوشی را به روش سازماندهی تر شده یی مرتب کند.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.