قدس آنلاین/ایلام: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: با اقدام های انجام گرفته توسط کمیته امداد ایلام، رتبه این استان در زمینه اشتعال مددجویان به رتبه۱۱ کشوری رسیده است.

ایلام در رتبه یازدهم کشور از لحاظ اشتغال مددجویان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید پرویز فتاح در آیین جشن خودکفایی یک هزار و 510 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با بیان اینکه امسال قراردادی با سپاه پاسداران انقلاب منعقد شده که بر اساس آن واحدهای مسکونی در مناطق روستایی کشور برای مددجویان احداث شود، اظهار داشت: سهم استان ایلام از این میزان واحد احداثی، ایجاد 600 واحد در مناطق روستایی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که زمین مناسب در شهرها برای مددجویان فاقد مسکن تأمین شود، این نهاد تعهد ساخت واحد مسکونی برای آنها را تقبل می کند، افزود: اعتبارات عمرانی مسکن در حوزه ساخت و تعمیر مضاعف شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بیان داشت: با برنامه ریزهای به عمل آمده، پیش بینی می شود پرونده مسکن مددجویان در کشور تا سه سال آینده بسته شود

سید پرویز فتاح کاهش شیب جمعیتی مددجویان را از برنامه های در دست اقدام این نهاد برشمرد و یادآور شد: این برنامه در سال جاری بصورت ویژه در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مددجویان زیر پوشش در استان ایلام، خاطرنشان ساخت : اگر چه حجم این خدمات زیاد بود ولی انتظار این است که بیش از این میزان، خدمات دهی شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه با اقدام های انجام گرفته توسط کمیته امداد ایلام، رتبه این استان در زمینه اشتعال مددجویان در کشور به رتبه 11رسیده است، تصریح کرد: این تلاش ها هنوز راضی کننده نیست و باید تلاش کنیم تا ایلام در زمینه خودکفایی مددجویان، به صدر جدول دست یابد.

سید پرویز فتاح تأکید کرد: مرکز هم در این زمینه حمایت های لازم را از کمیته امداد ایلام بعمل خواهد آورد و برنامه ای هم به استان ابلاغ شده که باید جزء  اولویت های اصلی مسئولان برای اشتغالزایی مددجویان باشد.

وی به ضرورت عدم مانع تراشی در دستگیری از نیازمندان اشاره  کرد و ادامه داد: ما به عنوان خادم مردم وظیفه خدمت رسانی داریم و باید از نیازمندان به نحو شایسته دستگیری کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: این نهاد با دولت و مجلس تعامل خوبی دارد و خدمت رسانی به مردم افتخار همه ما است.

گفتنی است در این مراسم که پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، محمدرضا مروارید استاندار ایلام، جمعی از مسئولان اجرایی استان و مددجویان کمیته امداد حضور داشتند، از تعدادی از مددجویان کارآفرین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام نیز تجلیل شد.

لازم به ذکر است، در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی 10 غرفه ای از توانمندی های مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ایلام نیز در مجتمع فرهنگی رفاهی لاله شهر ایلام گشایش یافت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.