قدس آنلاین- لرستان: واحدهای صنعتی که دارای پروانه بهره برداری یا نصب ماشین آلات و یا پایان کار هستند با پرداخت ۵۰درصد اصل بدهی از ۷۵ درصد تخفیف دیر كرد و با پرداخت ۱۰۰درصد اصل بدهی از۹۰ درصد تخفیف دیر كرد بهره مند می شوند.

تخفیف ۷۵درصدی به واحدهای  صنعتی استان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با اشاره به  اعطای مشوق‌های ویژه به واحدهای تولیدی در شهركهای صنعتی این استان گفت:در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مشوق‌های ویژه به واحدهای تولیدی و صنعتی در شهركهای صنعتی استان اعطا می‌شود.

محمدی  افزود: با توجه به اینكه امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری نامگذای شده در راستای رفع موانع تولید، ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه گذاری، رونق تولید و اشتغالزایی هر چه بیشتر همه واحدهای صنعتی و صنفی واجد شرایط دارای قرارداد، حق بهره برداری در صورت پرداخت اصل بدهی از تخفیفات دیر كرد تا ۹۰ درصد بهره مند می شوند.

وی اظهار داشت: این دستورالعمل تا پایان شهریورماه سال جاری معتبر بوده و همه متقاضیان واجد شرایط می توانند برای بهره مندی از مزایای ذكر شده تا موعد مقرر به واحد برنامه ریزی شركت شهرک های صنعتی استان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.