قدس آنلاین - لرستان: جشنواره تولیدات تلویزیونی ( تله فیلم ) رضوی با میزبانی مشترک صدا و سیمای و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در تاریخهای ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد .

برگزاری جشنواره تولیدات تلویزیونی ( تله فیلم) رضوی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، جلسه هماهنگی این رویداد بزرگ فرهنگی با حضور قائم مقام معاونت امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما ، مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسللامی لرستان و مدیرکل ، قائم مقام و معاونین صدا و سیمای مرکز لرستان به میزبانی شبکه افلاک روز دوشنبه بیست و چهارم خرداد ماه برگزار شد .

در این جلسه دکتر رزمجو قائم مقام معاونت امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما با اشاره به جلسات مشترکی که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کشوری جشنواره رضوی داشته اند ، برگسترش همکاریهای فی مابین برای برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد بزرگ فرهنگی تاکید کرد و گفت : ما برگزاری این جشنواره را یک فرصت ممتاز برای تعمیق فرهنگ رضوی می دانیم.

وی افزود : مراحل فراخوان تحویل آثار ، داوری و اعلام نتایج توسط صدا و سیمای لرستان انجام خواهد شد .

 دکتر رزمجو اضافه کرد : آثار برتر این جشنواره در شبکه های سراسری و شبکه افلاک پخش خواهند شد .

حجت الاسلام حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز گزارشی از برگزاری این جشنواره در سال های قبل ارائه نمود و خواستار تبلیغ و پوشش مناسب این جشنواره شد.

 بازوند مدیرکل صدا و سیمای لرستان نیز از آمادگی کامل مرکز لرستان برای برگزاری و پوشش این جشنواره خبرداد و     گفت : رسالت تبیین فرهنگ رضوی فرصت گرانقدری است که در اختیار ما قرار گرفته و باید این وظیفه را به نحو  احسن به انجام برسانیم.

در ادامه این جلسه راههای برگزاری مناسب هفته فرهنگی استان لرستان که در تهران برگزار خواهد شد ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.