پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: جمعی از بازرگانان، تجار و صنعت‌گران آذربایجان‌شرقی امروز با انتشار نامه سرگشاده‌ای به نحوه انتخاب اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس دهم اعتراض کردند.

انتخاب اعضای کمیسیون اقتصادی براساس ضوابط قانونی بود؟

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فعالان اقتصادی در نامه سرگشاده‌ای با اشاره به سوابق کاری و مدیریتی و تحصیلات احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته‌اند: آقای دکتر لاریجانی قطعا به ما به عنوان جمعی از فعالان اقتصادی و تجاری کشور حق می‌دهید بپرسیم آیا عضویت نمایندگان در کمیسیون اقتصادی براساس ضوابط قانونی بوده است؟ چگونه است که آقای علیرضابیگی که رهبر فرزانه انقلاب ایشان را «مدیری موفق و فعال» توصیف می‌کنند و دارای سوابق موثر و مثبت مدیریتی در عرصه اقتصادی است از عضویت در کمیسیون اقتصادی باز می‌ماند؟!

در این نامه همچنین با آنالیز تحصیلات و سوابق کاری اعضای منتخب کمیسیون اقتصادی، بازرگانان، تجار و صنعتگران آذربایجان‌شرقی از رییس مجلس خواسته‌اند روشنگری کنند که براساس کدام معیارها و ضوابط قانونی دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک دانشگاه دفاع ملی از عضویت در کمیسیون اقتصاد باز می‌ماند و نمایندگانی با مدارک و تحصیلات غیرمرتبط از قبیل الهیات، حقوق، علوم سیاسی و مهندسی سیستم‌های فرهنگی به عضویت کمیسیون اقتصادی مجلس درمی‌آیند؟!

فعالان اقتصادی در این نامه با تاکید بر اینکه این افراد هستند که به سمت‌ها و جایگاه‌ها اعتبار و ارزش می‌بخشند و نه بالعکس، اضافه شده است: ایمان داریم برادر سخت‌کوش و جهادگرمان آقای علیرضا‌بیگی بی‌شک در کسوت نمایندگی مردم در هر جایگاهی باشد منشاء خدمات بسیار خواهد بود ولیکن زیبنده است جهت احقاق حق و استیفای حقوق مردم حوزه انتخابیه اقدام لازم به عمل آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.