دو بازیکن جدید تراکتورسازی از کاپیتان تیم ملی خواستند به این تیم تبریزی برود.

تماس ادینیو و نوری با تیموریان/ به تراکتورسازی بیا!

باشگاه تراکتورسازی این روزها مشغول خریدن بازیکنان خوبی است. از لوسیانو ادینیو گرفته تا احتمالا کرار جاسم و محمد نوری. بازیکنانی که امیر قلعه‌نویی علاقه بسیاری به آنها دارد و می‌خواهد با این بازیکنان تیم درخوری را بسازد. پس از قراردادی که ادینیو با تراکتورسازی منعقد کرد احتمالا کرار جاسم و محمد نوری نیز به تیم تبریزی می‌روند.

البته احتمال حضور نوری بیشتر است چرا که قلعه‌نویی از سال‌ها پیش بازی‌های نوری را با علاقه خاصی دنبال می‌کرد. اگر کاپیتان سابق تیم ملی با تراکتوری‌ها به توافق برسد به احتمال فراوان آندرانیک تیموریان هم راهی تبریز خواهد شد. شاید به واسطه آن کدورت‌هایی که میان قلعه‌نویی و آندو بود حضور کاپیتان تیم ملی در ترکیب تراکتور فصل بعد قدری عجیب باشد اما این انتقال دور از ذهن نیست و باید به نکته مهمی هم در این باره اشاره داشت. طی روزهای اخیر لوسیانو ادینیو که با تراکتورسازی قرارداد بسته و محمد نوری که رابطه نزدیکی هم با آندو دارد، با این بازیکن تماس گرفته‌اند و به وی گفته‌اند که این فصل در ترکیب تراکتورسازی بازی کند. حال باید دید که سرنوشت کاپیتان تیم ملی ایران چه خواهد شد و آیا او با تبریزی‌ها پای میز مذاکره خواهد نشست یا خیر؟!

محمد نوری، تراکتوری شد
تیم تراکتورسازی که فصل درخشانی را در روزهای نقل و انتقالات پشت سر می‌گذارد و مصطفی آجورلو از زمان حضورش در این تیم توانسته بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد، دیروز با محمد نوری هم به توافق رسید و کاپیتان سابق پرسپولیس و بازیکن فصل گذشته مسیمیر قطر با عقد قرارداد یکساله به خدمت این تیم درآمد. با این حساب، به نظر می‌رسد حضور جاسم کرار در این تیم منتفی باشد و احتمالا این بازیکن عراقی به گسترش فولاد تبریز خواهد رفت. نوری که خیلی دوست داشت به پرسپولیس برگردد، در مورد این مساله می‌گوید: «بازی در پرسپولیس برایم افتخار است. دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما تماسی با من نگرفتند.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحيد IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    باسلام ازشما خواهش ميکنم که کاري کنيد که تيموريان را به تراختور سازي تبريز بياوريد اکه اين کار را بکنيد از شما خيلي خيلي ممنون ميشم دست شما درد نکند