۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 392762

پرویز مظلومی می‌گوید همچنان سرمربی استقلال است.

مظلومی همچنان سرمربی استقلال است!

به گزارش قدس آنلاین، پرویز مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا حکم برکناری از استقلال به شما داده شده یا خیر گفت: هیچ حکمی به من داده نشده و با توجه به اینکه من قرارداد دو ساله با استقلال دارم همچنان من هم سرمربی این تیم هستم و نمی دانم این چه رفتاری بود که با من انجام دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار چنین برخوردی را از سوی مسئولان باشگاه استقلال داشتید گفت: هرگز فکر نمی کردم با من که سال ها در این تیم بازی کرده و یا مربی بوده ام چنین برخوردی شود. من عاشق استقلال هستم و به این تیم عشق می ورزم اما فکر نمی کردم حتی بدون اینکه حکمی به من بدهند من را از تیم محبوبم برکنار کنند.

پرویز مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: من در بیانیه‌ای که صادر کردم همه حرف های خود را زدم و در این مدت دوست و دشمن خود را شناختم ولی انتظار داشتم رفتار بهتری با من می شد و چنین حرکتی با من صورت نمی گرفت.

سرمربی پیشین استقلال در ادامه تاکید کرد: می خواهم به دیدار وزیر بروم و ناگفته ها را به او بگویم.

وی تصریح کرد: البته باید از وزیر تشکر کنم که تلاش زیادی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس انجام داد و خیلی دید ایشان نسبت به این دو تیم مثبت بود و هر کاری از دستش برآمد برای سرخابی ها انجام داد.

پرویز مظلومی با اظهار گلایه از حضور عده ای از هواداران استقلال مقابل مجلس و شعار علیه وزیر گفت: نمی دانم چرا هواداران استقلال چنین کاری را انجام دادند، گودرزی برای استقلال زحمات زیادی کشیده است و شاید این عده اسیر دست برخی ها شده اند که چنین رفتاری را علیه وزیر ورزش انجام دادند.

سرمربی پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: من هم برای قدردانی به دیدار او خواهم رفت و هم اینکه با او درددل کنم و به او بگویم در استقلال چه اتفاقاتی افتاد.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا برای فصل جدید از تیمی پیشنهاد دارید یا خیر گفت: قبل از فینال جام حذفی از دو تیم پیشنهاد داشتم ولی با توجه به اینکه با استقلال قرارداد داشتم و هنوز دارم نمی توانستم به پیشنهاد این دو تیم جوابی بدهم.

پرویز مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد شما برای فصل دوم مشروط نبوده است، گفت: روزی که با استقلال قرارداد بستم هیچ شرطی را در قراردادم لحاظ نکردم و نمی دانم چرا برخی دوستان این مساله را عنوان می کنند.

وی تاکید کرد: قرارداد من با استقلال دو ساله بود و این فصل هم من همچنان سرمربی استقلال هستم و منتظرم تا ببینم مسئولین استقلال در خصوص من چه تصمیمی خواهند گرفت.

سرمربی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد امسال استراحت می کنم زیرا هنوز با استقلال قرارداد دارم و در پایان فصل از آنها غرامت خواهم گرفت، بابت قرارداد و طلبی که از باشگاه استقلال دارم.

پرویز مظلومی در ادامه گفت: من امسال با تمام سختی ها و اتفاقاتی که افتاد سکوت کردم آن هم فقط به خاطر اینکه استقلال دچار مشکل نشود و بتوانیم در پایان فصل حداقل یک جام را تقدیم هواداران کنیم اما برخی از این سکوت من سوءاستفاده کرده و من را به چالش کشیدند.

سرمربی پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: این روزها فقط استراحت می کنم و برای موفقیت استقلال دعا می کنم و تنها به کارهای عقب مانده ام می رسم و از تمام هوادارانی که در طول فصل من را تنها نگذاشته و از من حمایت کردند تشکر می کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.