قدس آنلاین - ایلام: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: کارکنان پلیس ایلام از نظر سلامت اداری در رتبه های برتر کشور هستند.

پلیس ایلام؛ رتبه برتر کشور از لحاظ سلامت اداری

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار حسین اشتری در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مهمترین اولویت و برنامه کاری امسال پلیس در استان ایلام تامین امنیت مطلوب زائران اربعین حسینی(ع) است، اظهارداشت: در همین راستا بایستی با همکاری، هماهنگی و همیاری دیگر عوامل نظامی و انتظامی، دستگاه های اجرایی و آحاد مردم، شرایط مطلوبی را برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه پلیس در سال جاری که به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بصورت عملی در دستور کار خود قرار داده است، افزود: این موضوع در همه استان ها بویژه در استان های مرزی از اهمیت بیشتری برخوردار است و در مناطق مرزی به صورت جدی با موضوع قاچاق مبارزه عملی صورت می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به عملکرد موفقیت آمیز پلیس در ماه های اخیر در مبارزه با شبکه ها و باندهای مافیایی قاچاق کالا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پلیس این رویه خود را با تمام قدرت برای مبارزه با قاچاق ادامه داده و در تلاش هستیم تا عرصه را هرچه بیشتر بر قاچاقچیان تنگ کنیم.

سردار حسین اشتری ایجاد امنیت و برقراری امنیت پایدار در محیط کسب و کار را یکی دیگر از اقدامات پلیس در کشور عنوان و تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی دارد تا در تمامی نقاط کشور که نیازمند سرمایه گذاری فعالان اقتصادی است، امنیت پایدار و مطلوبی در محیط کار و اشتغال برقرار کند.

وی با بیان این مطلب که وضعیت امنیتی کشور در منطقه و جهان بسیار خوب است، بیان داشت: به تمامی فعالان اقتصادی این اطمینان خاطر را می دهیم که شرایط برای حضور آنان در نقاط مختلف کشور مهیاست و با فراغ بال می توانند در اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی مشارکت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور عملکرد این نیرو در استان ایلام را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: با عملکرد مثبت مجموعه ناجا در استان، خوشبختانه شاهد کاهش جرائم، افزایش کشفیات مواد مخدر و قاچاق کالا و برخورد با اراذل و اوباش و ناهنجاری ها هستیم.

سردار حسین اشتری با تقدیر از تلاش های انتظامی استان ایلام در تمامی زمینه ها، یادآور شد: مجموعه انتظامی استان ایلام از بهترین ها هستند و کارکنان این مجموعه از نظر سلامت اداری در رتبه های برتر کشور قرار گرفته اند.

گفتنی است این آئین که با حضور آیت الله سید محسن سعیدی گلپایگانی نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری،  محمدرضا مروارید استاندار، سلام امینی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین و شورای اداری استان و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی در سالن غدیر فرماندهی انتظامی استان ایلام برگزار گردید، با قدردانی از زحمات سردار علی دولتی فرمانده سابق انتظامی استان ایلام، سردار نورعلی یاری با حکم سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور، به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان ایلام منصوب گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.