معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه به منظور انجام گفتگوهای سیاسی با سفر به سوییس با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

تخت روانچی با وزیر امورخارجه سوییس دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه که به منظور انجام گفتگوهای سیاسی به سوییس سفر نموده است با دیدیه بورکهالتر وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات آخرین وضعیت روابط دوحانبه با توجه به نقشه راه روابط و همچنین تحولات منطقه ای و روند اجرای برجام مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه سوییس ضمن استقبال از روند رو به رشد روابط دوجانبه آمادگی کشورش را برای استفاده از ظرفیتهای مختلف روابط و نیز همکاری در تحولات منطقه مورد تاکید قرار داد.

تخت روانچی در این دیدار با تشریح گفتگوهای سیاسی، نتایج آن را در ایجاد زمینه های مناسب برای گسترش هرچه بیشتر روابط با شناسایی ظرفیت های متنوع بخصوص در زمینه همکاریهای اقتصادی مورد تایید قرار داد. روانچی در این ملاقات همچنین با تشریح اقدامات جمهوری اسلامی ایران در اجرای تعهدات برجام، بر ضرورت اجرای کامل تعهدات طرف مقابل به ویژه در زمینه های بانکی تاکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهد IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    یکی به مردم بگه توی ایت دولت گل و سنبل چه خبره به اندازه تمام دولتهای ایران این دولت وزراش خیانت کرده وسفرهای مختلف سیاهتی وتجارتی وتفریحیشون با بیت المال وبه نام مردم بکام خانوداده ها واطرافیاشون انجام دادن روحان یعید رفت تفریح کیش وقشم ... گفتن رفته افتتاح طرح حالام وزیزخارخش را براهخ دلش برا همکارا امریکاییش تنگه میشه یا در طول هفته سرگرم تلفن زدن به امریکاست یا توی راه روهای هتلا امریکا داره برا اربابا امریکاییش خوش رقصی میکنه توی کشور چیزی نمونده که باهاش خوش رقصی کنی.