باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اتهامات واهی و خنده داری همچون حمایت از گروه های تروریستی را به ایران وارد ساخت و به زعم خود ایران را در صدر کشورهای حامی گروههای تروریستی قرار داد .

 حامیان واقعی تروریسم در جهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، متن یادداشت حمید رضا مهدی زاده با عنوان "دولت آمریکا جمهوری اسلامی ایران را در صدر حامیان تروریسم قرار داد"‌به شرح ذیل می باشد:

به قول قدیمی ها خاک بر سر جهان که معیار خوب و بد کشورهایش باید از کاخ شیطانی ظاهرا سفید در آمریکا بیرون بیاید

چند هفته پس از آنکه باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اتهامات واهی و خنده داری همچون حمایت از گروه های تروریستی را به ایران وارد ساخت و به زعم خود ایران را در صدر کشورهای حامی گروههای تروریستی قرار داد .

حالا جان برنارد رئیس سازمان جاسوسی سیا نیز در مصاحبه با خبرنگار شبکه العربیه می گوید که رژیم سعودی نقشی در حوادث تروریستی یازدهم سپتامبر نداشته و آنچه که رسانه ها از گزارش موسوم به بیست و هشت صفحه ارائه می دهند صرفا گمانه زنی مطبوعاتی است و حتی پا را فراتر گذاشته و ریاض را شریک راهبردی واشنگتن در مبارزه با گروه های تروریستی به حساب می آورد واقعا نمی دانم از چه واژگانی استفاده کنم که حق مطلب ادا شود ؟

ایران حامی گروه های تروریستی است ؟
مگر رژیم اشغالگر قدس که مظهر تروریسم دولتی در جهان است و بدون کوچکترین لاپوشانی از ترور مخالفان خود در هر نقطه از روی زمین صحبت می کند با حمایت ایران تشکیل شده و تا به امروز به حیات ننگین خود ادامه داده است ؟

عربستان  مخالف گروه های تروریستی است؟
مگر حیوانات درنده ای چون داعش ، النصره ، القاعده و... با حمایت و دلار های سرشار نفتی ایران و یا فتاوای تکفیر گونه  علمای شیعه در قم ، مردم عراق و سوریه را به خاک و خون کشیده و به زنان معصومشان در نهایت رذالت تجاوز گروهی کرده و سر از بدن نوزادن شش ماهه جدا می سازند ؟

ایران حامی اصلی گروه های تروریستی از نظر کاخ سفید تلقی می گردد و رژیم کودک کش سعودی در حال نبرد با تروریست ها معرفی می شود !

به عنوان یک جوان ایرانی از باراک اوباما ، سران کنگره و جان برنارد می پرسم که آیا در تمام عمرتان معنای داشتن شرافت را فهمیده و یا بویی از وجدان برده اید ؟

شاه آلزایمری سعودی که مردم بی گناه یمن را در مدارس و بیمارستانها و بازار شهرها با سلاحهای پیشرفته کارخانجات اسلحه سازی تگزاس و فیلادلفیا قتل عام می کند می شود مقابله کننده با گروه های تروریستی و ایران که فقط از همان مردم مظلوم یمن و بحرین در قبال این نسل کشی ناجوانمردانه حمایت لفظی می کند ، حامی گروه های تروریستی لقب می گیرد ؟

اگر جمهوری اسلامی اجازه می داد که حیوانات درنده داعش عراق و سوریه را ببلعند تا با قدرت هرچه تمامتر به مرزهای خودش حمله کرده و نظیر همان جنایات شنیع را در حق مردم کرمانشاه و اهواز انجام می دادند که از شنیدنشان موهای مردان جوان سپید شده و پیران دق مرگ می گردند ، دولت خوبی به حساب آمده و بر ضد تروریسم معرفی می گشت ؟

به راستی جناب آقای باراک اوباما شما واقعا خر هستید یاعمدا خودتان را به خریت زده اید ؟

دولت کودک کش سعودی از دیدگاه امثالتان باید هم برای انواع و اقسام جنایاتش در قبال مردم بی پناه عربستان و همسایگانش جایزه دریافت دارد چرا که این وحشی گری ها به دستور مستقیم شما سیاستمداران آمریکا و انگلستان صورت می گیرد و اگر شاهزادگان سعودی پول های آنچنانی از فروش نفت را در شکم گردانندگان ابر شرکت های اسلحه سازی و بانکداری در منهتن و لندن نریزند پس چه کسی باید خرج تبلیغات سرسام آور ریاست جمهوری و نخست وزیری را پرداخت کند ؟

جنابعالی خیلی مردی از حقوق به ناحق پایمال شده خواهران و برادران سیاه پوست ما در نیویورک ، واشنگتن و شیکاگو توسط پلیس های نژاد پرست دفاع کن و اگر عرضه ایستادگی در برابر فاشیست های نژاد پرست در کنگره و سنا را نداری بی جا می کنی که با فرافکنی در راستای جلب رضایت شاهزادگان بی خاصیت سعودی و حامیان زنجیری صهیونیست شان آنچه که شایسته خودت و دولتت می باشد را به ایرانیان تاریخ ساز ، صلح طلب و با فرهنگ چند هزارساله نسبت می دهی ؟

بدان که تا هر روزی که شما مثلا دولت مردان پول پرست آمریکائی قصد غارت منابع و ثروتهای مردم خاورمیانه و همه مستضعفان جهان را دارید ملت ایران پشت سر هم سیلی به گوشتان از خلیج همیشگی فارس تا خلیج خوک ها خواهند زد و این قیل و قال ها نیز کوچکترین خللی در عزم و اراده ما وارد نخواهد ساخت.

حتی اگر به صورت شبانه روزی بر علیه ما قطعنامه و بیانیه صادر کنید و با تکرار جوک های خنده دار همه گزینه ها روی میز است تهدید به تحریم اقتصادی و حمله نظامی نمائید ، چرا که مادرانمان ما را با نازنین شعار هیهات من الذله ارباب بی کفن مان حسین بن علی (ع) شیر داده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.