نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفت: طرح موضوع حمایت اصولگرایان از حسن روحانی، نظر شخصی افراد است.

حمایت از حسن روحانی در انتخابات ۹۶ نظر شخصی افراد است/ اصل بر انتخاب "اصلح رأی آور" است

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه آلیا نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کارنامه دولت در 3 سال گذشته اظهار داشت: ما نمی توانیم به کارنامه دولت، نمره قبولی بدهیم. اگر دولت نسبت به عملکرد خود در سه سال گذشته به ویژه در حوزه اقتصاد، بازنگری داشته باشد و از وزرای کارآمدتر در برخی حوزه ها استفاده کند، این احتمال وجود دارد که مانند دولت های قبلی، دو دوره 4 ساله را تجربه کند.  
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری 96 از حسن روحانی حمایت خواهند کرد گفت: طرح موضوع حمایت اصولگرایان از حسن روحانی، نظر شخصی افراد است و نسبت به آن نقد وجود دارد. 
آلیا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در انتخابات سال 96، شاهد دو گفتمان "اصلح نامقبول" و "صالح مقبول" در جبهه اصولگرایی خواهیم بود ابراز کرد: در منظومه فکری نظام جمهوری اسلامی، اصل بر انتخاب "اصلح" است. باید بنای کار بر انتخاب اصلح باشد اما به دلیل اینکه بحث آرای مردم مطرح است، افرادی که نامزد می شوند باید قابلیت رأی آوری هم داشته باشند. 
وی اضافه کرد: اگر به "اصلح رای آور" نرسیدیم، می توانیم به سمت کسی که رأی آور و معیارهایش به فرد اصلح نزدیک است، حرکت کنیم.  
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر روند اصولگرایان که در قالب "شورای ائتلافی اصولگرایان" برای انتخابات مجلس آغاز شد، ادامه پیدا کند، همه اصولگرایان قادر خواهند بود ذیل گفتمان اصولگرایی وحدت داشته باشند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.