قدس آنلاین- تبریز: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز، ویژه برنامه های تدوین شده از سوی این معاونت برای ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

ویژه برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برای ماه مبارک رمضان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز, حجت الاسلام احمد حمیدی، در بیان این برنامه ها گفت: ماه مبارک رمضان، ماه کسب فضیلت است و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، تلاش کرده تا این امر را، محور برنامه ریزی های خود قرار دهد.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای معنویت اخلاقی در ابعاد فردی و اجتماعی، دوره های آموزش اخلاق فردی، اجتماعی و حرفه ای برای پرسنل شهرداری تدارک دیده شده که همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، در 51 نقطه از مجموعه بزرگ شهرداری و در موقع اقامه نماز یا پس از اتمام آن، برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، به ویژه برنامه های این ماه در سطح شهر اشاره و بیان کرد: شهروندان محترم به عنوان مهم ترین مخاطب برنامه های ما هستند و بر همین اساس، برنامه های ویژه ای برای این عزیزان تدارک دیده شده است.

حمیدی خاطرنشان کرد: برگزاری کرسی های تلاوت در 18 فرهنگ سرا، برگزاری همایشی برای روزه اولی ها در مناطق که طی آن، از نوجوانان بخاطر اولین روزه داری آنان، تجلیل می شود، برپایی ایستگاه هایی برای پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی شهروندان و عرضه محصولات فرهنگی در این ایستگاه ها از جمله در ائل گلی، مسجد کبود، عون بن علی،  پارک خاقانی، از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان است که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: همچنین نمایشگاهی با موضوع سبک زندگی ایرانی، اسلامی برپا شده که در بخشی از این نمایشگاه نیز، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع ولنگاری فرهنگی، محصولات و تولیداتی که دارای شناسنامه و اصالت هستند، عرضه می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، به بحث اوقات فراغت جوانان و نوجوانان پرداخت و متذکر شد: با فرارسیدن تعطیلات تابستانی، حدود 5میلیون دانشجو و 17میلیون دانش آموز، به فراغت رسیده اند و نیاز است که برای این عزیزان، برنامه های مفیدی تهیه شود.

حمیدی تصریح کرد: ثبت نام برای بهره گیری از برنامه های اوقات فراغت در مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری  آغاز و مقرر شده که ین ویژه برنامه ها در 126نقطه و 27محله شهر، اجرا شود.

وی در ادامه، برنامه تلویزیونی تبریزیم را از ظرفیت های ارزنده شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی و اجتماعی خواند و افزود: در دو سال گذشته مباحث محتوایی این برنامه، در حوزه آموزش های شهروندی و انعکاس تلاش های خدمتگزاران شهر، ارزشمند بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز  اضافه کرد: بازتاب نیازهای شهر،مطالبات شهروندان و معرفی پروژه های عمرانی و اجتماعی، از طریق این فرصت مهم، می تواند مزیت مهمی در ارتباط شهرداری با شهروندان باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.