۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 394029

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ۱۰۰ هزارتن گندم روی دست کشاورزان گلستان مانده است

۱۰۰ هزارتن گندم روی دست کشاورزان گلستان

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: هم اکنون ۱۰۰ هزار تن گندم روی دست کشاورزان گلستانی مانده است و باید سریع تر فکری برای حل این مشکل کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: هم اکنون مراکز خرید و انبارها از تحویل گندم کشاورزان در کلاله و شرق استان ممانعت می کنند.

امام جمعه گرگان افزود: صف های کیلومتری در مراکز خرید تشکیل شده اما سیلوها حاضر به خرید گندم به نرخ واقعی نیستند.

وی با اشاره به اینکه آفت محصول ناشی از بارندگی اخیر است و ارتباطی به کشاورزان ندارد، تصریح کرد: در چنین حالتی گندم کشاورزان با نرخ ۸۰۰ تومان خریداری می شود و کشاورز در هر کیلوگرم گندم ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان ضرر می کند.

وی با تاکید بر اینکه ضرر کشاورزان گلستانی باید مدیریت شود، اضافه کرد: هم اکنون گلستان نیازمند همدلی و همفکری برای حل مشکلات است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان متذکر شد: دست یاری خداوند با اجتماع است و فاصله انداختن بین قلبها یک خیانت بزرگ و کاری شیطانی است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون گلستان نیازمند آرامش و همدلی و همزبانی بین مسئولان است و باید قلم ها، زبان ها و ... در این راستا همجهت و همسو شوند زیرا هم رضایت خداوند در آن است و هم به نفع جامعه خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.