جلسه هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان برگزار شد

 تغییرات در انجمن صنفی روزنامه نگاران گلستان

جلسه هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان با حضور اکثریت اعضای هیات مدیره  برگزار شد.

در این جلسه رئیس هیات مدیره انجمن صنفی با اشاره به بروز برخی مشکلات و تاخیر در جلسات گفت: انجمن صنفی تلاش خواهد کرد تا با همراهی اکثریت اعضای هیات مدیره ضمن تغییر رویکرد به ترمیم جایگاه این تشکل صنفی بپردازد.

اعظم دستجردی با اشاره به اینکه متاسفانه بدلیل بروز برخی مسائل نگاه خوبی نسبت به آن انجمن وجود ندارد افزود: شناسایی و پالایش اعضای انجمن یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام شود و افرادی که شرایط عضویت آنان مبهم و فاقد مستندات می باشند از عضویت خارج خواهند شد چراکه از بین پرونده های موجود طبق اساسنامه بخشی از همکاران بدلیل تغییر شغل و عدم احراز شرایط لغو عضویت خواهند شد و انجام این کار باعث خدمت رسانی به اعضای قانونی و فعالان واقعی خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی با تاکید بر اینکه این تشکل فاقد دفتر می باشد گفت: امیدواریم با حمایت مسولان مکانی مناسب را برای دفتر اختصاص تا همکاران ناچار به تحمل زحمات و مراجعه به محل های مختلف نشوند.

وی تلاش برای ترمیم جایگاه انجمن ،‌همکاری بیشتر با خانه مطبوعات استان بعنوان تشکل مهم دیگر اصحاب رسانه بمنظور هماهنگی برای خدمت رسانی بیشتر اعضا ،پالایش اعضا و احصا آمار واقعی اعضای انجمن،پیگیری حقوق صنفی اعضا ، برنامه ریزی برای اردوهای تفریحی ،فرهنگی  و رایزنی با دستگاه‌های اجرایی جهت برگزاری گرامیداشت روز خبرنگار متناسب با شان همکاران را از جمله مهمترین اولویت‌های انجمن صنفی عنوان کرد.

در این جلسه آذری و جرجانی اعضای هیات مدیره انجمن صنفی نیز با استقبال از تغییر رویکرد انجمن بر ضرورت پرهیز از ورود انجمن به حواشی تاکید و خواستار احیای جایگاه واقعی این تشکل صنفی شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.