مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: در ماموريت هاي اين اداره كل بايد نگاه مبتني بر اقتصاد مقاومتي حاكم شود.

نگاه اقتصاد مقاومتي در ماموريت هاي اين اداره كل بايد حاكم شود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، حسين زارع صفت با بيان اين مطلب در جلسه شوراي معاونين اين اداره كل كه در سالن جلسات ساختمان شماره يك و با حضور تمامي اعضاء شوراي معاونين برگزار شد گفت: توجه به سه حوزه ماموريتي اين اداره كل مي تواند به ارز آوري و ايجاد اشتغال كمك كند.
وي با اشاره به اهميت سه حوزه ماموريتي اين اداره كل خواستار توجه جدي همه دستگاه هاي به اين ماموريت ها و افزايش تعامل و همدلي در توسعه و پيشبرد آنان شد.
وي افزود: ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سه حوزه مهم ماموريتي اين اداره است كه براي توسعه و پيشبرد آنان نيازمند همكاري، تعامل و همدلي هرچه بيشتر دستگاه هاي مختلف در استان هستيم كه خوشبختانه درحال حاضر اين تعامل و همدلي در سطح بسيار عالي در استان وجود دارد.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با اشاره به نقش گردشگري در ايجاد اشتغال، درآمد زايي و ارزآوري گفت: در اين خصوص نيازمند جلب و حمايت از سرمايه گذاران و مشاركت هرچه بيشتر بخش خصوصي هستيم.
زارع صفت افزود: توجه به گردشگري و توسعه اين صنعت در استان مي تواند به ايجاد اشتغال و رفع مشكل بيكاري كمك كند.
وي هم چنين با اشاره به اجراي صده ها پروژه مرتبط با گردشگري در استان افزود: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري با عنوان "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" نامگذاري شده است بسيار خرسند هستيم كه شاهد اجراي صدها پروژه در حوزه گردشگري استان با سرمايه گذاري كلان هستيم.
اين مقام مسئول هم چنين به ظرفيت هاي استان در حوزه صنايع دستي نيز اشاره كرد و افزود: در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل توجه به ظرفيت هاي استان در حوزه صنايع دستي نيز بسيار راه گشا و كارآمد است به گونه اي كه در حال حاضر رشته هاي مختلف صنايع دستي در استان در حال فعاليت هستند و هنرمندان با توليد صنايع دستي زيبا نقش مهمي در اشتغال دارند.
وي هم چنين از فرمانداران و شهرداران شهرهاي مختلف استان نيز خواست تا با تعامل و همكاري هر چه بيشتر زمينه توسعه و رشد سه حوزه ماموريتي اين اداره كل در استان را فراهم كنند.
زارع صفت در پايان صحبت هاي خود هم چنين به تشريح برنامه هاي اين اداره كل براي مشهد 2017 پرداخت و خاطر نشان كرد: برنامه هاي بسيار متنوعي بريا رويداد مشهد 2017 از سوي اين اداره كل تنظيم شده است.
وي افزود: فضاي همدلي و همكاري بايد بين بخش خصوصي و دولتي بيشتر شود.
زارع صفت با بيان اينكه بايد از سرمايه هاي اداري به نحو مطلوب استفاده كرد افزود: جلسات درون سازماني بايد به شكل منظم برگزار و از روزمرگي خارج شويم.
وی هم چنين با اشاره به پروژه هاي اين اداره كل افزود: از هم اكنون بايد براي پروژه هاي در دست اقدام اين اداره كل براي سال آينده برنامه ريزي كرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.