قدس آنلاین - یزد : فرماندار تفت گفت : سیاست‌ توانمندسازی قشر آسیب‌پذیر توسط کمیته امداد، گامی مهم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد

توانمندسازی قشر آسیب‌پذیر ، گامی مهمی  در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمود زارع رشکوییه در نشست تکریم و معارفه رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تفت از نقش و خدمات ارزنده و خداپسندانه این نهاد مقدس در خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه تجلیل کرد

وی با اشاره به اجر عظیم معنوی خدمت رسانی به مردم مستضعف و آسیب‌پذیر جامعه اظهار داشت: فرصت خدمت‌رسانی به طبقه محروم جامعه، نعمتی ارزشمند و الهی است که باید از طریق کمک بی‌شائبه و خدمت شبانه‌روزی به این عزیزان که حقیقتا ولی نعتمان ما هستند، شکر گذار این نعمت بود.

زارع با اشاره به خدمات عظیم کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: کمیته امداد، یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشان(ره) است و تحقق بخشی از مهم‌ترین اهداف متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی که همانا خدمت خالصانه و بی‌منت به محرومان است را بر عهده گرفته است و این ماموریتی خطیر و در عین حال خداپسندانه و دارای اجر عظیم است.

فرماندار ا اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" تصریح کرد: سیاست‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در راستای توانمندسازی قشر آسیب‌پذیر، گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلقی می‌شود که امیدواریم این سیاستها با قدرت ادامه‌ یابد.

زارع خاطرنشان ساخت: توسعه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، به توانمندسازی و اشتغال قشر ضعیف جامعه کمک کرده و آنان را در شرایط بهتری از نظر رفاهی قرار خواهد داد لذا کمیته امداد، خود باید از پیشگامان تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

وی در پایان با قدردانی از خدمات و تلاشهای "علیزاده"، برای "محمدحسن وراثی" رییس جدید کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تفت آرزوی توفیق و بهروزی کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.