۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 394575

قدس آنلاین- يزد: کارآگاهان پليس فتا استان یزد فردي را که اقدام به بارگزاري و انتشار شماره تلفن همراه يک خانم با نام مستعار در فضاي مجازي کرده بود شناسايي و دستگير کردند.

پايان حسادت مردانه، زندان بود

به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سرهنگ "حسين رضايي" رئيس پليس فتا استان یزد در تشريح جزئيات اين خبر گفت: چندي پيش بود که خانمي 29 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضائي به اين پليس مراجعه و از انتشار شماره تلفن همراهش در فضاي مجازي توسط فرد ناشناسي طرح شکايت کرد.

شاکيه به افسر پرونده گفت: "اين فرد اقدام به انتشار شماره همراه من در فضاي مجازي کرده و باعث ايجاد مزاحت هاي بسيار زيادي براي من شده است."

سرهنگ رضايي ادامه داد: کارآگاهان پليس فتا با انجام تحقيقات لازم به اين نتيجه رسيدند که متهم فرد آشنايي بوده که به انگيزه هاي مختلف اقدام به قرار دادن شماره اين خانم در فضاي مجازي کرده است.

وي ضمن اشاره به پيگيري موضوع توسط ماموران پليس فتا و به دست آمدن سرنخ هايي از متهم گفت: با تلاش کارآگاهان اين پليس و انجام کار فني و اطلاعاتي، متهم شناسايي و پس از اخذ دستور قضائي در مخفيگاهش دستگير شد.

رضايي افزود: متهم در بازجويي هاي اداره پليس لب به اعتراف گشود و به بارگزاري شماره تلفن همراه شاکيه با نام مستعار در فضاي مجازي اعتراف کرد.

متهم در بازجويي هاي خود گفت: "اين خانم از دوست هاي همسرم است که با وي رفت و آمد دارد و من به علت حسادتي که به او داشتم خواستم به او ضربه بزنم."

رئيس پليس فتا استان يزد در پايان با بيان اينکه متهم با دستور مقام قضائي روانه زندان شد خاطرنشان کرد: شهروندان به ويژه خانم ها در انتخاب دوست براي برقراري رفت و آمد، در ابتدا شناخت کامل و کافي را به دست آورند.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.