قدس آنلاین-شهرکرد -هومن نجاتی:  مراسم استقبال از سردار اشتری رأس ساعت ۷:۳۰ دقیقه در فرودگاه شهرکرد و با سان دیدن از نیروهای مسلح حاضر در میدان فرودگاه آغاز و پس از این مراسم با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه  دراستان و امام جمعه شهرکرد دیدار و سپس با حضور در سالن اجتماعات بعثت مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود.

با حضور فرماندهی نیروی انتظامی کشور فرمانده جدید انتظامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی خواهدشد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاونت اجتماعی و فرهنگی انتظامی استان چهارمحال ظهر امروز در گفتگو با قدس آنلاین از مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار شهریار حیدری افزود: مراسم استقبال از سردار اشتری رأس ساعت 7:30 دقیقه در فرودگاه شهرکرد و با سان دیدن از نیروهای مسلح حاضر در میدان فرودگاه آغاز و پس از این مراسم با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه  دراستان و امام جمعه شهرکرد دیدار و سپس با حضور در سالن اجتماعات بعثت مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود.

شایان ذکر است پیش از این سردار نورعلی یاری فرماندهی انتظامی استان را بر عهده داشت که در چند روز اخیر در استان خودش(ایلام) بعنوان فرماندهی انتظامی استان معرفی گردید، قرار است فردا سردار غلامزاده سکان فرماندهی انتظامی استان را در دست بگیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.