نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: طرح تحول سلامت تحفه دولت تدبیر و امید است و نباید آن را به ناامیدی تبدیل کرد زیرا شکست این طرح به مثابه شکست دولت است بنابراین باید از آن محافظت کرد.

طرح تحول سلامت خزان نشود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین افتتاح کلینیک ویژه تخصصی جاجرم که به صورت ارتباط زنده ویدیویی توسط وزیر بهداشت افتتاح شد، اظهار داشت: گاهی باید همانند مذاکرات هسته ای روحیه حسنی و در عوض در مقابل دشمن و مستکبران عالم باید روحیه حسینی داشت.

وی افزود: امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی دارای روحیه حسنی و حسینی هستند و در حال حاضر هم باید روحیه سازش عزتمندانه و مبارزه قدرتمندانه داشت.

یعقوبی با ذکر حدیثی از امام صادق(ع)، گفت: ایشان در حدیثی می‌فرمایند که هر جامعه باید 3 عنصر داشته باشد تا سامان یابد و رشد پیدا کند که شامل وجود دانشمندان بصیر و آگاه، پزشکان متخصص و مسلط و همچنین رهبری است که مردم از آن حرف شنوی دارند که الحمدالله در کشور این 3 عنصر وجود دارد.

به گزارش وزارت بهداشت، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد تاکید کرد: طرح تحول سلامت همانند بهاری بود که دکتر هاشمی آن را آغاز و اجرا کرد نگذارید و اجازه ندهید به خزان تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت تحفه دولت تدبیر و امید است و نباید آن را به ناامیدی تبدیل کرد زیرا شکست این طرح به مثابه شکست دولت است بنابراین باید از آن محافظت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.