قدس آنلاین: برادر شهيد محسن حاجی حسنی كارگر گفت:‌ ما نيز همانند بسياری از خانواده‌های شهدای منا، خواهان احقاق حقوق اين شهدا هستيم و از مسئولان كشور می‌خواهيم حقوق شهدای منا را پيگيری كنند.

مسئولان حقوق شهدای منا را پيگيری كنند
مصطفی حاجی‌ حسنی كارگر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به ضرورت احقاق حقوق شهدای منا اظهار كرد: ما نيز همانند بسياری از خانواده‌های شهدای منا، خواهان پيگيری حقوق اين شهدا هستيم.
وی ادفزود:‌ برخی‌ها به گونه‌ای رفتار می‌كنند كه انگار برادر من و ساير شهدای منا با مرگ طبيعی و بدون وقوع هيچ حادثه‌ای از اين دنيا رفته‌اند در حاليكه شهدای منا در اثر يك حادثه فجيع فوت كرده‌اند.
حاجی حسنی كارگر تصريح كرد: دانستن جواب پزشكی‌قانونی درباره علت اصلی و نحوه فوت برادرم،‌ حق من و خانواده‌ام هست اما حتی جواب پزشكی قانونی را نيز به ما نگفته‌اند و ما از اين بابت واقعا گلايه‌منديم.
برادر شهيد محسن حاجی حسنی كارگر با بيان اينكه ما از مسئولان كشور به دليل كوتاهی در پيگيری حقوق شهدای منا و خانواده‌های آنها گلايه داريم، گفت: آيا اگر اين اتفاق برای فرزندان خودشان اتفاق می‌افتاد، به همين شكل رفتار می‌كردند؟
وی با اشاره به پرداخت ديه ۵۵ ميليون تومانی به خانواده شهدای منا گفت: اين ديه ۵۵ ميليون تومانی به بسياری از خانواده‌ها از جمله ما داده نشده و مرتب ما را دچار سردرگمی‌می‌كنند.
حاجی حسنی كارگر خاطرنشان كرد: تا همين چند روز اخير، هر زمانی تلاوت برادر مرحومم را از رسانه ملی پخش می‌كردند، نام او را قربانی حادثه منا يا مرحوم حسنی كارگر درج می‌كردند در صورتی كه برادر من سرباز فرهنگی و سرباز قرآن بود و به مرگر عادی فوت نكرد بلكه در حادثه دلخراش منا به شهادت رسيد و حدود سه يا چهار روز است كه نام او را با عنوان شهيد حسنی كارگر درج می‌كنند.
برادر شهید منا ادامه داد: محسن با تلاوت‌های زيبای خود، سبب درخشيدن نام اسلام و تشيع در كشور مالزی شد، در بسياری از نقاط دنيا برای او مراسم برگزار كردند اما متاسفانه هيچ پيگيری برای احقاق حقوق شهدای منا از جمله برادر من نمی‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.