نماینده مردم قصرشیرین با بیان اینکه دست‌درازی امریکاییها به اموال ایران مسبوق به سابقه است، گفت: ایران از حقوق قانونی خود عقب نکشیده و پاسخ این دست‌درازیها را قاطعانه می‌دهد.

امریکاییها به‌خاطر دست‌درازی به اموال ایران منتظر پاسخ باشند

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد تجری نماینده منتخب مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره بیانیه دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه پیرامون شکایت ایران از امریکا اظهار کرد: نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق بشر به عنوان جایگاه تظلم‌خواهی در نظام جهانی در حقیقت ابزار دست نظام سلطه و استکبار هستند و این موضوع توسط رهبر معظم انقلاب نیز بیان شده است. وی افزود: طرح شکایت جمهوری اسلامی ایران در دیوان  لاهه اقدامی است که می‌تواند توطئه‌های ایران هراسی را خدشه دارد کند. امریکا و کشورهای غربی در حالی که خود با حمایت از تروریسم  موجبات ناامنی در منطقه شده‌اند، ایران را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند. تجری تاکید کرد: ایستادگی در محاکم قضایی بین‌المللی در مقابل راهزنی امریکاییها، موجب می‌شود که کشورهای غربی به‌ فکر دست‌درازی به اموال ایران نباشند.
عضو کمیسیون اصل 90 با بیان اینکه گستاخی امریکاییها و دست‌درازی آنها به اموال ایران مسبوق به سابقه است،گفت: آنها از هر راهی برای ضربه زدن به منافع مردم ایران استفاده می‌کنند که البته باید بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران از حقوق قانونی خود عقب نکشیده و پاسخ این دست درازیها را قاطعانه خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • pejman IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 0
    بذار بخوره نوش جونش ، اینهمه مدیران مفت خور خوردند مگه از کسی صدایی دراومد ؟ تا حالا اینهمه پول اومده تو این مملکت غمی از رو غم مردم برداشته ؟ یارانه 5 سال پیش با همون نرخ داره پرداخت میشه ، تورم نداشتیم در مملکت ؟ پول آب و برق و گاز کم شده ؟ از هر چی دروغ و سیاه بازیه حالم داره بهم میخوره مخصوصا اینکه تو گفتار و کردار انسانهایی باشه که دم از اسلام و عدالت علی میزنند و روزیشون رو از جای مهری که رو پیشونیشون داغ کردند دارند میخورند . تا کی عوام فریبی ؟