تحلیلگر ارشد و از صاحبنظران روابط بین‌الملل در آمریکا می‌گوید که انگلیس در اتحادیه اروپا می‌ماند و همچنین بر شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

ترامپ می‌بازد / بریتانیا می‌ماند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، یک تحلیلگر و صاحبنظر پر آوازه در آمریکا درباره همه‌پرسی درباره خروج و یا باقی ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا اظهارنظر کرد.

همه‌پرسی جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا امروز پنج‌شنبه شروع و شمارش آراء از واپسین ساعات این روز آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت.

پیش از این مقامات کشورهای مختلف از قبیل مقامات آمریکایی خواستار ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا شده‌ و از آنها خواستند با شرکت در همه‌پرسی، سبب تقویت همکاری‌ها بین اروپایی‌ها شوند.

در ادامه روند اظهارنظرها درباره همه پرسی، «استفان والت» تحلیلگر ارشد و از صاحبنظران روابط بین‌الملل در آمریکا گفت: «فکر می‌کنم که اردوگاه باقی ماندن(بریتانیا در اتحادیه اروپا) باید پیروز شود و پیروز خواهد شد».

استاد دانشگاه هاروارد که بارها از مواضع نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ویژه نظرات او درباره سیاست خارجی انتقاد کرده، درباره دونالد ترامپ هم اظهارنظر کرد.

والت تصریح کرد: «دونالد ترامپ در انتخابات 2016 باید بازنده شود و بازنده خواهد شد».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.