خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران، با بیان اینکه اقدام اخیر حکومت آل‌خلیفه در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم، نشانه استیصال و ذلت این رژیم است، گفت: سرنوشت محمدرضا شاه پهلوی در انتظار آل‌سعود و آل خلیفه است.

مسئولان به نحوی سخن نگویند که آنها را در برابر ولی فقیه نشان دهد / سرنوشت شاه ایران در انتظار آل خلیفه و آل سعود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (4تیر) با بیان اینکه ماه رمضان، ماه پذیرایی خدا از صاحبدلان است گفت: در این ماه با کم کردن از علایق جسمانی و کنترل زبان، چشم و گوش، حجابها کنار می‌رود و اشخاص به خدا نزدیک می‌شوند. عمل سخت روزه برای روح انسان آزادگی و گشایش و رسیدن به اسماء جلال و جمال الهی است.

وی با بیان اینکه شبهای قدر شمول رحمت خداوند است، اظهار کرد: بهر‌ه‌گیری از نعمات بهشتی، نجات از آتش جهنم و جواز دریافت عبور از پل صراط از ویژگی شبهای قدر است.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران ضمن عرض تسلیت واقعه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، یادآور شد: آنها نخبه بودند و کارشان دلسوزی بود. شهید بهشتی مجمع فضائل بود. وی اندیشمند و دارای افق فکری بلندی بود و تحمل و سعه‌صدر زیادی داشت.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه شهید بهشتی با زیرمجموعه‌اش مانند یک پدر با عطوفت برخورد می‌کرد، خاطرنشان کرد: صداقت در برابر آمریکا و استکبار و شجاعت و شهامت ایشان حرف نداشت.

وی افزود: شهید بهشتی تسلیم ولی امر خودش بود و طرح مسئله ولایت فقیه را پیروزی جدیدی برای عالم اسلام می‌دانست و نهایت تسلیم را در برابر ولی‌امر خودش داشت.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران، با بیان اینکه مسئولان نباید به نحوی سخن بگویند که آنها را در برابر ولی‌فقیه نشان دهد، اظهار کرد: این مسئله هم از نظر معنوی برای این افراد سقوط است و هم از نظر سیاسی به نفع هیچ‌کس نیست.

آیت‌الله کاظم صدیقی با اشاره به اقدام اخیر حکومت آل خلیفه در بحرین در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اظهار کرد: این مسئله نشانه استیصال، بیچارگی و ذلت آل خلیفه است. حکومتی که فلسفه‌اش خدمت به مردم است به مردم خیانت می‌کند.

وی افزود: مردم بحرین یک تقاضای مشروع دارند و 5 سال است که این حرکت مسالمت‌آمیز با گلوله پاسخ داده می‌شود. شیخ سلمان به 9 سال حبس محکوم شده، رهبر معنوی این کشور سلب تابعیت می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران، با بیان اینکه ما این حرکت را ظالمانه می‌دانیم خاطر نشان کرد: این حرکات،‌ مثل حرکات شاه سابق است که از سال 42 تا 57 با کشتن مردم خودش ضعیف‌تر شد و چنین سرنوشتی در انتظار آل‌سعود و‌ آل‌خلیفه است.

آیت‌الله کاظم صدیقی با اشاره به فتوای اخیر خاخامهای یهودی مبنی بر جواز مسموم کردن آب شرب مردم فلسطین گفت: لعنت بر این خشونت و وحشیگری و ادعای پیروی از حضرت موسی کلیم(ع). این مدعیان حقوق بشر ننگ ابدی را بر تاریخ برای خود ثبت می‌کنند.

وی افزود: نهایت ذلت و بی‌مبنایی است که سازمان ملل تروریست‌های کودک‌کش آل‌سعود را از لیست ناقضان حقوق کودک خارج می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران، در پایان سخنانش  با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: رعایت اخلاق، مدارا و دقت نظر را به قضات کشور توصیه می‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    ایامشکل عمده کشور ما درحال حاضر سلب تابعیت شیخ عیسی است
  • ناصر IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    پس چرا صحبت از سربازان وطن نکرده
  • هموطن IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    بخاطراینکه(خیلییها عاشق خدمت کردن بدون انتظارات حتی حداقلی هستندوافرادی هستندکه بدون کنتر حرافی میکنند ولی بعدا"مفسدازآب درآمدندوهمچینین چون مردم دیگربه هیچ چیزی وهیچکس اطمینان ندارندوتقریبا تمام مملکت به فسادوغارت کشیده شده ومردم به فلاکت رسیده اندبخازاین عده ازافرادونامشخص بودن نیات افرادوانواع فساد،غارت وپاچه خواری ومنصبهارابامزایای بسیاری بدست اوردند)که باتطمیع وروشهای غیرانسانی بدست امده،تنهاراه مشخص شدن نیت صادق شما،اول تمام(حقوق،مزایاواضافه کاری دریافتی،تعدادمشاغل،تعدادسهام،میزان اموال وانواع دارائیهاودرامدهای وانواع خدمات خودت،خانواده،دوست وفامیلت...)رابطورشفاف به مردم ارائه بده ،بعدسینه چاک بده برای(دیگران،اسلام،انقلاب،مظلوم،امت،دشمن،مردم وکشور...)