قدس آنلاین - ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سازمان های بین المللی همچون سازمان ملل بازیچه دست آمریکا هستند.

سازمان ملل بازیچه دست آمریکاست

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام محمدنقی لطفی با بیان اینکه سازمان ملل توجیه گر جنایت های آمریکا در جهان است، اظهارداشت: امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب با درک دقیق از نظم سیاسی حاکم بر جهان همواره بر اساس منطق درست و دلایل عقلی و شواهد تاریخی تاکید داشتند سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان حقوق بشر در دست ابرقدرت‌ها هستند و دنیا امروز گرفتار سازمان‌های دست ‌نشانده قدرت‌های بزرگ به ویژه آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی دلار به عنوان راهبرد همیشگی رژیم آل سعود بوده و سکوت مجامع بین المللی در مقابل جنایت های این رژیم را در پی داشته است، افزود: دبیرکل سازمان ملل با صراحت اعلام می کند با تهدید عربستان نام این کشور را از این فهرست خارج کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه نهادهای بین‌المللی خود را به دلار فروخته و بازیچه دست این کشورها شده اند، خاطرنشان ساخت: شورای امنیت سازمان ملل دارای ساختاری غیرمنطقی و ناعادلانه دانست که با سوء‌ استفاده از ساز و کار غلط آن، آمریکا و زورگویی‌هایش را در قالب واژه‌های شریف و الفاظ زیبا بر دنیا تحمیل می‌کند.

حجت الاسلام محمدنقی لطفی با بیان این مطلب که یکی از بارزترین حرکات ظالمانه و غیرعادلانه سازمان ملل حذف نام عربستان از فهرست نقض کنندگان حقوق بشر است، تأکید کرد: بر اساس گزارش‌های سازمان ملل رژیم آل سعود با بمباران وحشیانه و مکرر یمن به ویژه مناطق مسکونی، تاکنون هزاران نفر بیگناه از جمله صدها کودک را کشته و دستش به خون هزاران انسان بی گناه آلوده شده است.

وی القای اینکه مردم ایران اسلامی برای دنیا دردسر دارند را یکی از راهبردها و اهداف آمریکا به عنوان موضوعی راهبردی از سوی آمریکایی‌ها پس از برجام عنوان و تصریح کرد: موضع قاطع و کوبنده رهبر معظم انقلاب در مقابل بدعهدی و کارشکنی‌های آمریکا در مقابل استکبار جهانی نکات مهمی دارد که یکی از آنها رفتار آمریکا پس از برجام است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.