قدس آنلاین - گیلان - مریم غلام پور : رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مسیر آینده دانشگاه علوم پزشکی گیلان ترسیم شد گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان بدنبال آن است تا سال ۱۴۰۴ پیشرو در دانشگاه های نسل سوم، کارآمد در ارایه خدمات و پیشگام در شاخص های سلامت باشد.

مسیر آینده دانشگاه علوم پزشکی گیلان ترسیم شد

دکتر شاهرخ یوسف زاده در یازدهمین جلسه کارگروه تخصصی تدوین برنامه راهبردی دانشگاه، اظهار کرد: با ترسیم چشم انداز،  آینده روشنی از مسیر حرکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش رو ما قرار دارد و قابلیت استفاده از زبان برنامه و استراتژی برای دانشگاه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: بی شک پیش از این نیز، دانشگاه بدون برنامه نبوده اما آن چه امروز دانشگاه را متمایز می کند، داشتن یک برنامه راهبردی براساس یک چشم انداز مشخص است. برنامه ای که ما را از روزمرگی ها دور می کند و به سمت برند شدن بین دانشگاه های کشور سوق می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد : دانشگاه علوم پزشکی گیلان بدنبال آن است تا سال 1404 پیشرو در دانشگاه های نسل سوم، کارآمد در ارایه خدمات و پیشگام در شاخص های سلامت باشد بنابراین از این پس هر فعالیتی در دانشگاه باید ما را به سمت این چشم انداز، رهنمون سازد.

دکتر یوسف زاده افزود: دستیابی به توسعه و بهبود فعالیت های موجود، جز با داشتن یک برنامه راهبردی امکان پذیر نیست. حرکت در این مسیر ما را به الگویی مناسب برای سازمان های دیگر تبدیل خواهد کرد.

وی ادامه داد: ماموریت دانشگاه علوم پزشکی تامین، حفظ و ارتقا سلامت جامعه، اعتلای بهداشت درمان، آموزش و پژوهش است و همه کارها باید با توجه به این ماموریت اصلی باشد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان خاطرنشان کرد: مسیر طولانی و سختی پیش روی ما است اما آن چه ما را به رفتن دلگرم می کند، شوق رسیدن به تعالی  است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.