نیشابور / خبرنگار قدس : فرمانده نیروی انتظامی برای دلجویی از میترا کوچولو دختر پنج ساله نیشابوری وارد عمل شد.

دلجویی فرمانده پلیس کشور از دختر ۵ ساله نیشابوری

چندی پیش مأموران انتظامی در حال اجرای یک عملیات دستگیری بودند که دختر کوچولوی نیشابوری با دیدن مأموران انتظامی دچار ترس و وحشت شد.

میترا درحالی که گریه می کرد، به آغوش مادرش پناه برد، اما صحنه ای ترسناک از پلیس را در ذهن خود به یاد سپرده بود.

پدر و مادر میترا در تماس با 197، گوشی را به دختر کوچولوی خود دادند تا با پلیس درد دل کند، بلکه مقداری از نگرانی‌اش کم شود.

میترا می گفت : چرا همسایه ما را دستگیر کردید،من از پلیس می ترسم . آن روز کسی که به تماس میترا کوچولو پاسخ داد فرمانده نیروی انتظامی بود.

سردارسرتیپ حسین اشتری با شنیدن صدای میترا و نگرانی این کودک با لحنی صمیمانه از او دلجویی کرد و در تماس با فرمانده پلیس خراسان رضوی خواستار پیگیری سریع موضوع شد و سردار امیری مقدم نیز برای دلجویی از میترا کوچولو دستور لازم را صادر کرد.

 با پیگیری سرهنگ اکبر آقا بیگی، فرمانده انتظامی نیشابور، سرگرد مسعود مقدم پلیس وظیفه شناس بازرسی نیشابور همراه همسر و دختر کوچولویش زهرا در حالی که برای میترا اسباب بازی و شیرینی خریده بودند، به دیدار او رفتند.

 افسر پلیس از دختر کوچولو عذرخواهی کرد و گفت: پلیس دوست بچه هاست و هرکاری که انجام می‌دهد به خاطر حفظ امنیت و آرامش جامعه است؛ برای همین افراد خلافکار را دستگیر می‌کند. میترا در کنار پلیس عکس یادگاری گرفت و لبخند بر چهره او نقش بست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.