قدس آنلاین: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: مراسم عزاداری شبهای قدر و اطعام پنج هزار نفر از مومنین روزه دار از محل موقوفه قهار قلی میرزا در مساجد شاخص منطقه موقوفه مذکور برگزار می شود.

اجرای نیت موقوفات مرتبط با لیالی قدر در مشهد

حجت الاسلام محمد ذاکری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهارداشت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش مبنی بر برگزاری مراسم عزاداری در شبهای قدر و اطعام عزاداران اولین امام شیعیان از محل موقوفه قهار قلی میرزا برگزار می شود.
وی افزود: برهمین اساس برگزاری مراسم شب های قدر و عزاداری امیر المومنین حضرت علی بن ابیطالب(ع)  در شش مسجد شاخص واقع در منطقه محل موقوفه برنامه ریزی شده که  با حضور عاشقان امامت و ولایت برگزار خواهد شد.
ذاکری در ادامه گفت: مراسم افطاری در شبهای نوزدهم، بیست و یکم  و بیست و سوم  ماه مبارک رمضان در شش مسجد این منطقه برگزار و تعداد 5000 نفراز روزه داران  میهمان سفره اطعام موقوفات می شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در پایان یاد آور شد: موقوفه قهار قلی میرزا و شیر محمد حکاک  از موقوفات قدیمی و بزرگ مشهد هستند که در منطقه گاز واقع می باشند و همچنین مناطق مسلم و رسالت جزو محدوده این موقوفات نیز به شمار می آید که در مساجد این مناطق نیز مراسم برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.