قدس آنلاین - لرستان: اعتبارات عمرانی سالجاری در لرستان ۶۰۲ میلیارد تومان است که با۴۲ درصد رشد نسبت به سال قبل، رتبه سوم از نظر رشد اعتبارات عمرانی را کسب نموده و فرصت بسیار خوبی برای رشد و سازندگی در استان فراهم شده است.

لرستان رتبه سوم رشد اعتبارات عمرانی در بین استانهای کشور را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،استاندار لرستان در جلسه شورای اداری تشریح برنامه های اقتصادی استان و توضیح برخی از کلیات بودجه لرستان در سال 95،گفت:اقتصاد مقاومتی برنامه ای دائمی برای رشد و توسعه کشور است و اجماعی که برای تحقق این هدف در کشور شکل گرفته ما را به چشم انداز پیش بینی شده رهنمون خواهد ساخت.

هوشنگ بازوند تاکید کرد:  24رویکرد اقتصاد مقاومتی باید توسط رسانه ها و مسئولان به یک فرهنگ عمومی و یک گفتمان تبدیل شود.

وی تصریح کرد:مدیران می بایست بصورت ماهیانه پاسخگوی برنامه های مصوب خود در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی باشند.

استاندار لرستان بیان کرد:اعتبارات دولتی علیرغم افزایش نسبت به سال گذشته جوابگوی انتظارات برای حل مشکل اشتغال نیست و لازم است از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای رشد و توسعه استان استفاده کنیم.

بازوند خاطر نشان کرد:رشد اعتبارات هزینه ای نسبت به سال قبل حدود 37 درصد است و با کسر برخی الزامات مندرج در قانون بودجه؛ این رشد معادل 17 درصد می باشد.

 وی با بیان اینکه اعتبارات شناور کشوری حدود 25 هزار میلیارد تومان است افزود: از  محل ردیف های مختلف، مدیران با استفاده از ظرفیت پیگیری نمایندگان می تواننداز این اعتبارات سهمی را برای استان جذب نمایند.

استاندار  لرستان اظهار داشت:بر اساس برآورد ما از محل این اعتبارات شناور که در اختیار وزارت خانه هاست می شود حدود 640 میلیارد تومان به اعتبارات استان اضافه نمود.

وی یاد آور شد:در سالجاری برای پروژه های مهم در حوزه های آب منطقه ای، آبفا و سایر طرح های ویژه و مورد نظر؛  اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.