قدس آنلاین / رقیه توسلی : قرآن ها را بر سر می گذاریم و در شبی عظیم، به در خانه ات می آییم. به آرامگاه الغوث ها... چه شبی ست شب قدر!

می شود باز توبه هایمان را لب خوانی کنید؟

می آییم زیر سایه تان، باز بی وزن شویم. آدم دیگری که در آستانه رنج و شعف است. رنج به درشدن از گناهان و شعف پیوستن به او که "اَشفَعَ الشافعین" است.

ای همه رحمت و بخشایش! در هر فراز و بندی مکث می کنیم و تو را می بینیم. "بِک َ یاالله" سر می دهیم و تو را می بینیم. دعای افتتاح و سوره دخان می خوانیم و تو را می بینیم.

می آییم و توبه می آوریم... غرور و ریا و نامهربانی و غیبت هایمان را... آخر دلمان را قُرص کرده اند که درهای آسمان گشوده است و مطهّر و گناهکار را می پذیرد. خاشع و بدکار را.

از تسبیح، دانه های "استغفرالله و ربی واتوب الیه" را می شماریم و پا به شب نزول می گذاریم. می آییم که آنقدر احیا کنیم با اشک هایمان تا بیدار شویم...

آخر به فضیلت و آمرزش قدر، نویدمان داده اند. به این شب ها که خدایش، الغوث گوها را دوست دارد و هیچ نادمی را از درگاهش نمی راند.

قرآن ها را بر سر می گذاریم و در شبی عظیم، به در خانه ات می آییم تا به دعای ابوحمزه ثمالی دخیل ببندیم. به جوشن کبیر. به بندها و فرازهایی که سراسر کرَم و رحمت و لطف اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.