قدس آنلاین- تبریز: مسؤول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت شمال‌غرب کشور با بیان اینکه داعش جریان نظامی نیست، بلکه یک جریان حاصل تفکر وهابیت است؛ گفت: ایدئولوژی داعش همان قرائت وهابی‌گری از اسلام است.

ایدئولوژی داعش همان قرائت وهابی‌گری از اسلام است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محسن ایران‌زاد  که در جلسه شورای اداری شهرستان بناب حضور یافته بود، با ارائه گزارشی از اهداف استکبار جهانی برای به راه انداختن جنگ در کشور سوریه اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان اسلام نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند، جنگ در سوریه ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی است که با هوشیاری مقام معظم رهبری و فرماندهی سردار سلیمانی تمام توطئه‌های آنها خنثی شده است.

وی تصریح کرد: اگر حضور سردار سلیمانی و هدایت‌های مقام معظم رهبری و مدافعان حرم نبود الان جنگ در مرزهای ایران و شاید داخل شهرهای ایران بود.

این سردار دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که «هر کس با اسرائیل مبارزه کند و رژیم صهیونیستی را بکوبد و مقاومت را تأیید کند ما از او حمایت می‌کنیم»، گفت: داعشی‌ها با ذکر نام خدا سر می‌برند و ریختن خون شیعه و هر کسی که با عقاید آنان مخالف باشد حلال می‌شمارند و حتی این کشتار را منشاء ثواب می‌دانند و نوامیس مسلمین را مانند زمان جاهلیت در بازار می فروشند و آنان را بر خود حلال می‌دانند.

ایران‌زاد تأکید کرد: خونی که در رگ‌های داعشیان جریان دارد از دلارهای نفتی عربستان سعودی تغذیه می‌شود و از این رو استکبار فکر تشکیل و تقویت گروه تکفیری داعش برای ضربه زدن به وحدت و استقلال فکری مسلمانان منطقه از کشور سوریه، عراق و هدف نهایی که ایران است را می‌پرورانند.

مسؤول ستاد پشتیبانی مدافعین حرم شمال‌غرب کشور سپس هدف از تشکیل این ستاد پشتیبانی را بیان فرهنگ مقاومت و آماده کردن محیط همفکری و همکاری اقشار مختلف مردم و جمع‌آوری کمک‌های هموطنان برای حمایت از محور مقاومت و در رأس آن مردم مظلوم سوریه اعلام کرد و گفت: اگر مسؤولان در این زمینه فرهنگ‌سازی نکنند بنا به گفته سردار سلیمانی قطعاً در مصیبت آینده سهیم خواهند بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.