قدس آنلاین-اراک-حامد صوفی افزود: کودکان سخت درمان در ابعاد روحی، روانی، دارو و درمان، تغذیه و بعد آموزشی نیازمند کمک هستند که همه این ابعاد در این موسسه تحت پوشش قرار گرفته‌اند. در این راستا ملاقات روزانه و توزیع شیر، موز و کیک بدون قند در برنامه جاری این موسسه قرار دارد.

کودکان سخت درمان در ابعاد روحی، روانی، دارو و درمان، تغذیه و بعد آموزشی نیازمند کمک هستند

حامد صوفی گفت: بیش از ۸۰ درصد خانواده‌های کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت درمان از مشکلات مالی رنج می‌برند

وی با بیان اینکه در راستای فرهنگ‌سازی و خدمت‌رسانی عمومی بخش روابط عمومی را فعال کردیم، تصریح کرد: از آنجاکه این کودکان به دلیل بیماری نمی‌توانند به راحتی به امر تحصیل بپردازند و از سایر دانش آموزان عقب می‌مانند، آموزش خصوصی را برای این افراد مدنظر قرار دادیم، اما به این نتیجه رسیدیم که برای حصول نتایج گسترده‌تر نیاز داریم جامعه آماری بیشتری را در این راستا به کار بگیریم. معلمان و افراد تحصیلکرده بسیار می‌توانند در بعد حمایت آموزشی یاری‌رسان باشند. صوفی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد خانواده‌های کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت درمان از مشکلات مالی رنج می‌برند که به منظور شناسایی چنین کودکانی تیم مددکاری و مشاوره را در نظر گرفتیم که با خانواده‌های آنان در ارتباطند.

وی با بیان اینکه برخی خانواده‌ها از بعد روحی روانی با فقر فرهنگی روبرو هستند که کار را سخت‌تر می‌کند، اضافه کرد: برخی والدین حتی نمی‌دانند که کودکشان در کدام فرآیند و مرحله از درمان است از این رو مشاوره برای این خانواده‌ها را در دستور کار خود قرار دادیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.