رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مساله امروز کشور اقتصاد است.

آمریکا و غرب به تعهدات خود عمل نکنند، دولت را به ادامه غنی‌سازی توصیه خواهیم کرد ‌

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ‌ایسنا ، علاءالدین بروجردی در مراسم آغاز عملیات ساخت 15 باب مدرسه توسط یک خیریه در بروجرد، افزود: مقام معظم رهبری نقشه راه ملت و مسئولان را اعلام کرده است و باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی جهادگونه گام برداریم.

وی اظهار کرد: با توجه به تحمیل جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بسیاری از بخشنامه‌های دولتی زائد حذف شوند تا بتوانیم یک حرکت جهادگونه در تحقق اقتصاد داشته باشیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: دولت با توجه به مشکلات فراوان مالی، پولی برای ایجاد اشتغال ندارد بنابراین برای ایجاد تحول اقتصادی در کشور کمک بخش خصوصی ضروری است.

بروجردی با اشاره به وضعیت شرکت زاگرس خودرو بروجرد، اضافه کرد: یک شرکت بزرگ عظیم خودرو با خرید 70 درصد سهام زاگرس خودرو به زودی این شرکت را احیاء می‌کند و نیروهای متخصص این کارخانه را دوباره به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی برخی مدیران، افزود: دریافت این مقدار حقوق از سوی مدیران برخی دستگاه‌ها قابل قبول نیست که ورود سازمان بازرسی کل کشور به این عرصه نقطه پایانی به این ناهنجاری‌ها خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برجام، گفت: ایران اسلامی گام‌های بلندی در غنی‌سازی اورانیم برداشته است که اگر آمریکا و غرب به تعهدات خود در قبال برجام عمل نکنند مجلس، دولت را به ادامه غنی سازی توصیه خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.