مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از آمادگی ستاد بحران برای روزهای داغ پیش روی استان خبر داد.

 آمادگی ستاد بحران خوزستان برای روزهای داغ/ تعطیلی نداریم

به گزارش قدس آنلاین، هاشم بالدی در گفتگو با مهر با اشاره به روند افزایش دمای هوا در استان با بیان اینکه دمای هوا از روز چهارشنبه گرم ‌تر و به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد می رسد اظهار کرد: با ادارات کار به منظور اتخاذ تهمیداتی در خصوص مشاغل سخت و زیان ‌آور و همچنین با دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی‌ شاپور اهواز برای امدادرسانی و آماده ‌باش بیمارستان‌ ها هماهنگی لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دمای هوا معمولا از ساعت دو بعد از ظهر به بعد به ۵۰ درجه سانتیگراد می ‌رسد و ساعت اداری نیز تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به پایان می‌ رسد تعطیلی در کار نیست ولی در خصوص مشاغل سخت و زیان ‌آور در بخش خصوصی، بنگاه‌ های کوچک و متوسط و بزرگ این موضوع به اداره ‌کار بازمی‌گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: با صداوسیما هماهنگ شده تا به صورت زیرنویس نکات مورد نیاز اطلاع ‌رسانی شود.

بالدی ادامه داد: انتظار است شهروندان در زمان اوج مصرف و در ساعت ۱۱ تا ۱۸ در مصرف برق صرفه جویی کنند. در حال حاضر مشکل خاصی در خصوص آب و یا برق نداریم و مشکل قطع آب در روزهای گذشته برطرف شده است.

وی گفت: در خصوص مقابله با گرد ‌و خاک، گرمازدگی و گرمای شدید با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مکاتبه شده تا تقریبا در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.