قدس آنلاین:نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار استاندار خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام، وحدت، همدلی و همفکری مردم و مسئولان برای دستیابی به مصالح ملت و آینده درخشان کشور تصریح کرد: دولت به تنهایی نمی تواند کاری بکند و مردم هم باید در همه امور هماهنگی و همکاری لازم را با دولت داشته باشند.

ضرورت انسجام و وحدت در بین مسئولان و مردم برای دستیابی به مصالح کشور

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز با افزودن این که هدف نهایی تمام مسئولان باید حفظ و تقویت عزت اسلام و مسلمین باشد، گفت: با توجه به بیانات راهگشای مقام معظم رهبری در همه زمینه ها که مکرر و با عبارات گوناگون طریقه پیشرفت نظام را به همگان گوشزد می کنند، امروز حجت بر همه مردم و مسئولان تمام است و همه باید برای حفظ مصالح نظام همت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: حضور استاندار جدید در خراسان شمالی مایه برکت و خرسندی برای مردم این خطه باشد.

*حمایت های مادی و معنوی آستان قدس رضوی

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار، همکاری و رایزنی با تولیت آستان قدس رضوی به منظور بهره مندی این خطه از حمایت های مادی و معنوی این نهاد مذهبی را پیشنهاد کرد.

محمدرضا صالحی تصریح کرد: برای ایجاد تحول در استان نیازمند جذب منابع از مجاری مختلف هستیم که یکی از مصادیق این امر می تواند جلب هر چه بیشتر حمایت های مادی و معنوی آستان قدس رضوی باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دهه 70 خطاب به مردم از آنان خواستند که کار مسئولان را به حساب اسلام نگذارند اما با ظرافت اشاره کردند که در هر حال مردم این کار را خواهند کرد؛ بنابراین مسئولان باید در رفتار و نتیجه اعمال خود نهایت دقت را داشته باشند.
وی با بیان این که اخلاق مداری، مهربانی با مردم و مشورت در امور مختلف برای ما بسیار مهم است، افزود: پس از آن هم ما مأمور به انجام وظیفه و تدبیر امور هستیم و نتیجه دست خداست.

محمدرضا صالحی به عنوان هشتمین استاندار خراسان شمالی از مرداد ماه 1383 تاکنون ( تاسیس استان خراسان شمالی) ، 5 شنبه گذشته با حضور رحمانی فضلی وزیرکشور در بجنورد به طور رسمی معرفی شد و کار خود را  آغاز کرد.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.