جنبش احرار بحرین با اشاره به اینکه رابطه میان مردم و رژیم حاکم به پایان رسیده است، پایداری آیت‌الله قاسم را عامل شکست طرح‌های آل خلیفه دانست.

جنبش احرار بحرین: پایداری آیت‌الله عیسی قاسم طرح آل خلیفه را به شکست کشاند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش احرار بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اوضاع در بحرین به مرحله غیرقابل برگشتی رسیده است و رابطه میان ملت و آل خلیفه برای همیشه تمام شده است.
در این بیانیه آمده است: ثبات و پایداری شیخ عیسی قاسم طرح اشغالگران را با شکست روبرو کرد.
در حالی که مردم بحرین خواستار تحولات دموکراتیک به شکل نسبتا آرام و به دور از خشونت هستند، آل خلیفه به طور کامل با این موضوع کنار نمی آید و طرح ویرانگر تغییر بافت جمعیتی را به بهانه طرح های اصلاحی در پیش گرفته است.
جنبش احرار بحرین تاکید کرد: انقلاب مردم بحرین این طرح را به شکست کشاند و علت رفتار خشونت آمیز آل خلیفه ضد انقلاب و مردم و شخصیت های برجسته بحرین این است.
در این بیانیه آمده است: درود بر تحصن کنندگان منطقه دراز که طاغوتها و اشغالگران را در هم شکستند. آنها بر قبیله خلیفه (آل خلیفه) غلبه خواهند کرد. حاکمانی که به علت دنیا دوستی، در امانت خیانت کردند و دست در دستانی قرار دادند که آغشته به خون شهیدان بود.
جنبش احرار بحرین بیان کرد: درود بر آیت الله عیسی قاسم و مردم دوستی وی. مردی که زندگی را وقف فقیران و مظلومان کرد. مواضع در خور توجه وی به پیروزی الهی وعده داده شده منجر می شود. پایداری شیخ عیسی قاسم و به همراه آن مردمی که دست به انقلاب زدند و بر تغییرات اساسی بنیادی اصرار کردند؛ از عوامل پیروزی و شروط اصلی آنهاست و وعده الهی طولانی نخواهد بود. این پایداری طرح های اشغالگران و آل خلیفه را به شکست کشاند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.