قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی: دبیر کانون کارفرمایان صنایع مازندران گفت: راهکار حمایت از تولید در استان تهیه و قرار است در اختیار قوای سه‌گانه کشور قرار گیرد.

راهکار حمایت از تولید بزودی تقدیم قوای سه گانه می‌شود

خاکزادیان افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی اگر چه از سوی  برخی مدیران دولتی بزرگنمایی شده است ولی رفع این مشکلات و موانع فقط بصورت ایجاد قوانین جهادی امکان پذیر است.

وی اضافه نمود: برای رفع موانع و اینکه چگونه واحدهای تولیدی استان با کمترین فشار به دولت و بانک از مشکلات پیش آمده خارج شوند، راهکاری تهیه شده است که مورد موافقت بیشتر مسئولان استانی و نیز تشکل‌های متولی تولید مانند اتاق بازرگانی، دبیر شورای گفتگو، خانه صنعت، معدن و تجارت استان و نیز کانون کارفرمایان استان و‌ کشور قرار گرفت.

دبیر کانون کارفرمایان صنایع مازندران یادآور شد: برای رفع مشکلات واقعی تولید کنندگان، نیاز است که تولید کنندگان واقعی از میان افرادی که بنام تولید، ایجاد مشکل کردند به خوبی شناسایی و جدا شوند.

خاکزادیان ادامه داد: برای شناسایی تولید کنندگان واقعی نیازمند تشکیل کارگروهی متشکل از دست‌اندرکاران بخش‌های اجرایی، ناظران قضائی و تشکل‌های کارآفرینی هستیم.

وی اضافه نمود: بسیاری از واحدهای تولیدی استان برای تامین سرمایه درگردش با مشکلات مالی مواجه بوده و ستاد تسهیل با ریاست استاندار نیز هیچ گشایشی در امور تولید نداشته است!

دبیرکانون کارفرمایان صنایع مازندران با اعلام اینکه درحال حاضر بسیاری از واحدهای تولیدی کارآزموده و باسابقه با حالتی جنگنده آماده ورود به بازار کمک به دولت و اقتصاد کشور هستند، افزود: مشکلات جدی نقدینگی و پرداخت بدهی‌های وام، تنها مشکل این افراد و بخش خصوصی نیست بلکه در حال حاضر دغدغه فعالان تولیدی، واردات بی‌رویه و نیز تعاملی اقتصادی که تنها منجر به واردات کالا به کشور شده است، می باشد.

خاکزادیان افزود: یکی از دغدغه‌های تولید کنندگان، واردات کالایی است که مشابه آن در کشور تولید می‌شود.

وی یادآور شد: واردات کالا دلایل مختلفی داردوانتظار داریم که متولیان و دست‌اندرکاران درباره چرایی واردات کالا توضیح و مردم نیز به عنوان افرادی که نگران وضعیت کار و تولید در کشور هستند این موضوع را به عنوان مطالبه خویش قرار دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.