۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 398126

وزیر اقتصاد با صدور ابلاغیه‌ای پرداخت تسهیلات به مدیران و کارکنان برخی سازمان‌ها را ممنوع کرد.

پرداخت پاداش ممنوع شد
نشست خبری علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی
به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، علی طیب نیا پرداخت تسهیلات به مدیران و کارکنان برخی سازمان ها و شرکت های دولتی در راستای رعایت ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور را غیر مجاز اعلام کرد.

بر اساس ابلاغیه «علی طیب نیا» به سازمان ها و شرکت های یادشده، اعطای هر گونه تسهیلات رفاهی به مدیران و کارکنان این دستگاه های دولتی پس از تاریخ ابلاغ ضوابط اجرایی بودجه سال ۹۵ غیر مجاز و مقررات قبلی در این زمینه فاقد اعتبار است.

همچنین، خرید هرگونه خودرو سواری داخلی و خارجی، به کارگیری نیروی انسانی جدید، پرداخت پاداش، احداث، خرید یا اجاره ساختمان های جدید اداری به ترتیب موضوع مواد ۲۴، ۹، ۱۱ و ۲۹ قانون بودجه ۹۵ از دیگر مواردی هستند که بر اساس ابلاغ جدید وزیر امور اقتصادی و دارائی غیرمجاز اعلام شده اند.

دستگاه های یاد شده همچنین موظفند برای برقراری حقوق و فوق العاده شغل مدیران و کارکنان موضوع ماده ۳۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۵- مصوبه شورای حقوق و دستمزد را اخذ کنند. سازمان های خصوصی سازی، حسابرسی و فروش املاک تملیکی، شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران، شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران و بانک های سپه، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، توسعه صادرات ایران، رفاه کارگران، توسعه تعاون و پست بانک و نیز بیمه مرکزی ایران و شرکت سهامی بیمه ایران مشمول رعایت ابلاغیه جدید وزیر امور اقتصادی و دارایی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    18 3
    سلام-اگر میشه از این اقا بخواهید فیش خود را رو نمایی نماید.
  • فیرو IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    4 2
    حتما "برای کارکنان جر است بهتر حقوق شان را نیز قطع کرده ودو سه تا توبیخ با درج در پرونده برایش صادر وابلاغ شود .واقعا"کسی که با چندر غاز کار می کنه حقشه مگه نه.؟
  • داود IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    8 2
    گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند واقعا خجالت آوره که شما نتونستید مدیران متخلف رو مجازات کنید و زیاده خواهی آنان را با حبس و رد مال دزدی شده و رد تمامی پولهایی که به اسم پاداش مدیران و ...خیانت به بیت المال را بدون هیچگونه پاسخی و فقط به استعفای آنها بسنده کردید این شرم آوره حالا میخواهید پاداش کارکنان رو حذف کنید
  • احمدرضا IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    6 1
    کاش نسبت به بررسی پرونده جهرمی هم اینقدر حساسیت داشتید
  • دشمن غارتگر بیت المال IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    12 0
    دروغه دروغه دروغه می خواهند ماست مالی کنند مردم را ساکت کنند
  • بلل IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    5 0
    فیش خودش فقط یه یک و بیست تا صفر داره
  • منصور IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    9 1
    به جای این ابلاغیه حداقل سقف پاداش برای مدیر کارمند مشخص کنید چون پاداش باعث کارایی کارمند میشود مبالغ بالا رو ممنوع کنید
  • ایرانی IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    11 1
    دولت که برای پرداخت حقوق کارمندان با مشکل موجه شده وحتی قادر به پرداخت مابه التفاوت فروردین واردیبهشت نیست چرا این همه حقوق بیت المال به این مدیران می دهد هر نفرشان معادل دویست فرهنگی حقوق می گیرندآیا قانونی یا مرجه ای هست که بررسی کند آن وامهای چند صد میلیونی که درسالهای منتهی به بازنشستگی به کلیه کارکنان بانکها پرداخت می شود وچون بازنشسته می شوند مابقی آن که بیش از90 درصد آن است بخشوده می شود آیا این مسئله کسی پیگیری کرده که چرا فقط به یک قشر لز جامعه این همه امتیاز داده می شود درحالیکه اکثر کارکنان دولت عاجز از پرداخت فیشهای آب وبرقی که صرف حقوق وپاداش مدیران می شود هستند
  • hadi IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    مدیران محترمی که حقوق نجومی دریافت میکنید اصلا نگران نباشید منظوروزیراقتصاد کارمندان معمولی دولته که شایدبعضی وقتها 40 -50 هزارتومان اضافه کاریاپاداش بهشون میدن تادریافتیشون سرماه حداقل به 800000تومن برسه.مدیران نجومی شمما حالتونه کنیدوهیچ نگرانی نداشته باشید.
  • محمد IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    خداییش وقتی چهل تومن یارانه میدید میشه مصیبت عظما جدی اقای وزیر الان مصیبته یا اون موقع چشمتون به چهل تومن یارانه هستش اینا مفسد هستن واگر از روی عمد بوده باید اعدام بشن نه استفا تا چند ماهه دیگه دوباره برگردن به چپاول بیت المال
  • مدیر IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    این نمایشنامه ها فقط برای تحمیل فقر بیشتر به جامعه است .لشگر بیکار جوانان تحصیل کرده را به آرزوی استخدام،به پایین ترین دستمزد قانع می کند تا از گرسنگی نمیره.حکومت فرومایگان یعنی مستضعف پروری و افزایش پا برهنگانه. مگه اوباش و اراذلی که به عنوان مدیر در سطوح بالا نصب می شوند پاداش مزدوری خود را در بالاترین سطح دریافت می کنند.
  • کارمند دون پایه IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    بازم متضرر کارمندان رده پایین که به این بهانه پاداش ناچیزشون هم قطع میشه
  • بینوا IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    بایدفشارافکارعنونی باشدکه این کارراانجام بدهید چراتاخالامی دانستیدواین دستورات رانمی دادیدحالالانه زنبورنیست درکشوراسلامی که مادم ازعدالت مولایمان علی(ع)می زنیم شاهدناعدالتی هستیم . درضمن سوالاین است که وام های سیصد.چهارصذمیلیونی ویایک میلیاردی که برای خودشان برداشته اندچگونه وصول می شودباحقوق های معمولی که نمی شوداین وام هاراپرداخت کرد..
  • متقی ازمیاندوآب IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    0 0
    سلام علیکم: ما ومسئولانمان مراقب دشمنان خارجی هستیم ولی ازدوشمنان داخلی که درلباس ضربه می زنند؛ غافل هستيم، ناعدالتی در جامعه موجب تفرقه می شود؟ ودشمن هم منتظرچنین روزی است. عده ای می شناسم بامدرک لیسانس منشی خدمتگزاری می کند، با حقوق ماهانه ۳۵۰هزارتومان وآقايان ۸۰ويا ۱۰۰یا بيشتراز آن تربیت المال برداشت می کنند، چون پارتی دارند،......