۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 398171

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: حمله به هواپیمای مسافربری ایران توحش مدرن از نوع حقوق بشری امریکا بود.

توحش مدرن حقوق بشری آمریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون روحانیون با اشاره به  سالگرد حمله ناو  امریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، اظهار کرد: حمله به هواپیمایی ایران‌ایر بیانگر حمایت امریکاییها از  تروریسم دولتی است.

وی به اقدامات ضد انسانی و حقوق‌بشری واشنگتن  در حمایت از رژیم بعث عراق در هشت سال جنگ تحمیلی ضد کشورمان، حمایت از عربستان در حمله به یمن، حمایت از گروه‌های تکفیری  و بسیاری از اقدامات وحشیانه دیگر آنها اشاره کرد و گفت: این اقدامات حاکی از تمرد امریکا از قوانین و پروتکلهای بین‌المللی است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه حمله به پرواز 655 ایران‌ایر مهمترین دلیلی است که امریکا قابلیت و روحیه مذاکره را ندارند، تصریح کرد: اولویت برای آنها وحشیگری و آدم کشی است, بنابراین دستگاه دیپلماسی کشور نیز باید در مذاکراتی که با امریکاییها بر سر اجرایی شدن برجام دارد، مراقب این خوی آنها باشد.

نماینده مردم ملایر در پارلمان دهم با تاکید براینکه حمله به هواپیمای مسافربری ایران در آبهای خلیج فارس، جنایتی‌است که هرگز از صفحات تاریخ محو نخواهد شد، گفت: این جنایت توحش مدرن از نوع حقوق بشری امریکا بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.