قدس انلاین- گیلان- مریم رفیعیان: جلسه ای جهت هماهنگی و برنامه ریزی نمایشگاه هفته عفاف و حجاب پیش از ظهر امروز، با حضور معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری رشت و سایر مسئولین ذیربط در محل فرمانداری شهرستان رشت تشکیل شد.

برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی با محوریت عفاف وحجاب در پیاده راه شهرداری رشت

علی وارسته ، معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت ، با اشاره به ارزش حجاب به عنوان ارزنده ترین نماد افرهنگی و اجتماعی در تمدن ایران گفت: در حال حاضر انواع آسیب های اجتماعی در جامعه متوجه زنان ماست و باید بستر سازی فرهنگی مناسبی درجهت کاهش این آسیب پذیری ها صورت گیرد.

افسانه برنجکار، مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان رشت، با اشاره به ضرورت ایجاد نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب گفت:  یکی از راهکارهای عملی در خصوص بسترسازی فرهنگی در جامعه برپایی این گونه نمایشگاههاست که نیازمند اهتمام جدی دستگاههای متولی برای برگزاری آنها با کیفیت بیشتر  و افزایش تاثیرگذاری آن در بین اقشار جامعه است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه در پیاده راه فرهنگی شهرداری را با هدف افزایش دسترسی  اقشار مختلف جامعه خواند و افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی بهتر جوانان با امور دینی و مذهبی ست که در آن به شاخصه حجاب بیشتر توجه شده است.

برنجکار افزود: باید سازمانهای متولی غرفه ها را به نحوی  صحیح بیارایند تا شان هفته عفاف و حجاب به گونه ای تاثیرگذار نمایش داده شود.

شایان ذکر است زمان برپایی نمایشگاه از 19 الی 25 تیرماه1395 خواهد بود و ساعات بازدید نیز صبحها از 9 الی 12 و در ساعات عصر نیز بین 17 الی 21 خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.