قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در هفته دولت سال جاری، یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکن مهر به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکن مهر ایلام در هفته دولت

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست شورای تامین مسکن استان با بیان اینکه از مجموع 18 هزار و 134 واحد مسکن مهر استان 15 هزار و 54 واحد به بهره برداری رسیده است، اظهارداشت: این تعداد شامل مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و بهسازی بافتهای فرسوده شهری است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 257 واحد مسکن مهر در این استان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد، افزود: این تعداد واحد مسکن مهر در شهرهای دهلران، دره شهر و ایلام با تکمیل زیر ساخت های آب و برق و ... به بهره برداری رسیده و به صاحبان آنها تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان این مطلب که شرایط چهارگانه واگذاری واحدهای مسکن مهر شامل متاهل و سرپرست خانوار بودن، پنج سال سابقه سکونت، مالکیت شخصی، مالکیت دولتی حذف شده است، خاطرنشان ساخت: متقاضیان می توانند تا پایان شهریور سال جاری برای تحویل این واحدها به این اداره کل مراجعه کنند.

سیدکمال الدین میرجعفریان به وضعیت تعدادی از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر استان اشاره کرد و یادآور شد: سایر مسکن مهرهای استان به دلیل تکمیل نشدن سهم آورده از سوی متقاضیان و انصراف متقاضیان تکمیل نشده هم اکنون طبق بخشنامه های صادره از وزارت راه وشهرسازی آگهی فروش این واحدها در شهرهای دهلران، آبدانان و دره شهر از طرف این اداره کل به مردم استان رسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.