دبیر مجمع تشخيص مصلحت نظام پیرامون راه حل فیش‌های حقوقی نجومی در صفحه شخصی خود یادداشتی نوشت.

راه حل محسن رضایی در مورد فیش‌های حقوقی نجومی

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادداشتی در صفحه شخصی خود پیرامون راه حل فیش‌های حقوقی نجومی نوشت.

متن یادداشت به شرح زیر است.

واکنش گسترده مردم در موردفیشهای حقوقی منتشر شده برخی مسئولین دولتی، شركتها و بانكها آن هم در وضعیت اقتصادی موجود، نشان داد كه مردم نسبت به رفتار دولت‌مردان توجه بسيار دارند.

مردم رفتار و عملکرد بین مسئولین در قوای سه گانه و نهادها را با شعارهای انقلاب و سیره حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مقايسه مي كنند و اگر خلاف آن رفتار کنیم، موجب یاس و ناامیدی خواهد بود.

چه كار كنيم؟راه حل چیست؟

خوشبختانه دولت با تاكيد "مقام معظم رهبري" ولو با تاخير دست به كار شده تا این معضل را حل كند یکی از راه حل های اساسي عمل به مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام است كه پیرو آن، مقامات كشور باید دارايي هاي خود را بطور مستمر به قوه قضاييه گزارش دهند. اميد آنکه قوه قضاييه با همكاري دولت هرچه زودتر این طرح را عملياتي كند.

البته مساله ی عميق‌تر اين است، كه موضوعاتی از قبیل فقر و فساد و تبعیض همواره برای مردم حائز اهمیت است،بجاست جریانات سیاسی در مواجهه با این گونه معضلات بجای اقدامات زود گذر، تصميم جدي برای حل مشکلات مردم بگيرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    1 0
    آقای رضائی مرد و مردانه فیش حقوق خودتو منتشر کن
  • سن IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    1 0
    جناب رضايي پولهايي كه خودت و برادرت و پسر مرحومت برده بايد تحويل خزانه بدي .
  • سید IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    1 0
    بابا این فیش ها یک قسمت ازصورت مسءله است بی نظمی در اقتصاد کشور بیداد میکند ثروتمندان ثروتمندتر ومتوسطان فقیرتر فقیران نوکیسه دزدتر میشوند وتهیدستان ازدست بی پولی روبهجرم وجنایت میرونداگر در اقتصاد کنونی باارزان فروشی وگرانفروشی مبارزه شود همهچی درست میشود نه اینکه پولدار ها با ارزانفروشی وگرانفروشی باعث بی نظمی در اقتصاد شده اند