قدس آنلاین – گیلان – مریم غلامپور : فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی ویژه عید فطر در محور رشت‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل و بالعکس خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی ویژه عید فطر در ۲ محور ارتباطی گیلان

مهیار رستگار با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی ویژه عید فطر در محورهای مواصلاتی گیلان، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن عید سعید فطر و پیش‌بینی حضور مسافران و گردشگران زیاد گیلان، محدودیت ترافیکی از امروز اعمال می‌شود.

وی افزود: از ساعت 13 تا 24 امروز تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در مسیر آزادراه رشت ‌ـ‌ قزوین و بلعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با اشاره به اینکه محدودیت ترافیکی در محور مذکور از ساعت 8 صبح فردا نیز اعمال می‌شود، تصریح کرد: محدودیت در محور آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین و بالعکس تا ساعت 24 روز جمعه ادامه می‌یابد.

وی گفت: از ساعت 8 صبح تا 24 در روزهای 16، 17 و 18 تیر ماه جاری تردد انواع خودروهای سنگین مانند کامیون و تریلر در محور آستارا‌ ـ‌ اردبیل ممنوع است.

رستگار با تأکید بر ضرورت رعایت ساعت اعمال محدودیت ترافیکی توسط رانندگان، خاطرنشان کرد: اعمال ترافیکی برای سهولت در عبور و مرور صورت می‌گیرد و از رانندگان وسایل نقلیه سنگین می‌خواهیم به زمان و ساعت محدودیت توجه کنند در غیر این صورت از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

وی درباره وضعیت آزادراه رشت‌ ـ ‌قزوین حد فاصل رستم‌آباد‌ ـ رودبار که از چند ماه پیش به دلیل رانش زمین مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: این مسیر از صبح امروز بازگشایی شد و در مسیر تردد قرار گرفت.

فرمانده پلیس‌راه گیلان از رانندگان خواست تا قوانین رانندگی را رعایت کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز بپرهیزند و سفری ایمن داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.