سخنگوی انصار الله یمن با اشاره به اینکه گفت‌وگوهای صلح یمن در کویت، مظلومیت مردم یمن را به جامعه جهانی نشان داد، تأکید کرد که عربستان سعودی دیر یا زود پی خواهد برد که در خدمت آمریکا و اسرائیل است و نه در خدمت مردمش.

عربستان دیر یا زود خواهد فهمید که جزئی از طرح آمریکایی-صهیونیستی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی انصار الله یمن اعلام کرد که گفت‌وگوهای صلح یمن که در کویت برگزار می‌شد، حجم تهاجم و محاصره یمن و جنگ علیه این کشور را به جامعه جهانی نشان داد.

به گزارش شبکه خبری «المسیره‌نت» یمن، عبدالسلام در گفت‌وگو با این شبکه گفت که دشمنان یمن در گفت‌وگوهای کویت به دنبال یک هدف بودند و آن تحویل سلاح بدون برآورد کردن بقیه خواسته‌های مردم یمن از جمله تشکیل دولت وحدت ملی و حل کامل مشکلات امنیتی و نظامی بود.

وی به اهمیت گفت‌وگوها صلح یمن اشاره کرد و بیان داشت که این گفت‌وگوها با سفیران کشورهای دنیا باعث شد که آن‌ها به این مسئله پی ببرند که در هیچ شرایطی، نباید جنگی تحت عنوان «جنگ قانونی» وجود داشته باشد؛ چرا که این نوع جنگ کشتار مردم یمن و تخریب زیربناهای آن را توجیه نمی‌کند.

عبدالسلام به نقش انصار الله در این گفت‌وگوها اشاره کرد و گفت که هیأت انصار الله یمن به نمایندگی از این کشور توانست تمامی نقشه‌ها مزدوران و حامیان آن‌ها را نقش بر آب کند و تصویر یمن محاصره شده و مظلوم را به جامعه جهانی نشان دهد.

سخنگوی انصارالله تصریح کرد که طرف مقابل، هیأت وابسته به ریاض، در این گفت‌وگوها به دنبال این بود که انقلابیون یمن عقب‌نشینی کرده و سلاح‌های خود را تحویل دهند و این هیأت نه به دنبال گفت‌وگوی واقعی بودند و نه در پی تشکیل دولت وحدت ملی.

عبدالسلام تأکید کرد که راه‌حل‌های سیاسی باید با مشارکت همه طرف‌ها باشد و هیچ گروهی نباید به تنهایی حکومت را به دست بگیرد.

وی در مورد انفجارهای تروریستی اخیر عربستان نیز افزود: «ما این انفجارها وحشیانه را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که عربستان دیر یا زود پی به این نکته خواهد برد که این کشور به هر نحوی، در راستای خدمت به طرح آمریکا و صهیونیست‌ها بوده و نه برای خدمت به عربستان».

عبدالسلام همچنین تأکید کرد: «کسانی که مسلمانان را هدف قرار می‌دهند و آن‌ها را حتی در خارج از کشورهای عربی و اسلامی بدنام می‌کنند، همان عناصری هستند که به هر طریقی، از سازمان‌های موجود در این کشورها [آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان] کمک دریافت می‌کند».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    0 0
    برنامه آمریکا به سرزمین حجاز در سالیان نه چندان دور نگاهی به تاریخ ادیان و همچنین اسلام نشان از سکونت بهودبان در اطراف شهر مدینه پیامبر ، جنگ احزاب تبعید قبایل اوس و خزرج و همچنین احداث کعبه توسط حضرت ابراهیم پیامبر ابن ادعا را در صهیونیسم ها ایجاد کرده که این امکان مقدس همچون قدس شریف جزیی از کشور بزرگ اسرائیل است لذا با عنایت به اینکه ملل کشورهای اسلامی (بیش از 1.5 میلیارد نفر) سخت به این دو سرزمین مقدس حساس هستند لذا با هم دستی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی ( با برنامه ریزی بلند مدت) کاری می کنند که ملل مسلمان آز دولت عربستان (حمایت دولت عربستان از حرکت های تروریستی گروه های تکفیری در اقصی نقاط دنیا علی الخصوص کشور های اسلامی پیرامون عربستان حتی مصر در جریان واگذاری جزایر تیران و.. به عربستان ) متنفر شده و هنگامی که آمریکا در سالیان بعد ( شاید 30الی 50 سال دیگر) به دلیل حمایت