نویسنده کتاب «ناگهان جنگ» بر لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد.

باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار غفاری در حاشیه مراسم روز قلم در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) شهر مشهد، با اشاره به این که ترویج فرهنگ دفاع مقدس یک مسؤولیت است، اظهار کرد: در غرب کشور، فرهنگ دفاع مقدس خیلی غریب است، چون دفاع از این سرزمین قبل از جنگ در این منطقه آغاز شده و بعد از جنگ هم ادامه داشته است.

او ادامه داد: منطقه کردستان با پشتیبانی از جمهوری اسلامی ایران، یکی از مهم‌ترین طرح‎‌های دشمن را از بین برد که این فعالیت‌ها تحت عنوان پیشمرگان مسلمان کُرد، مکتب قرآن و بعدا بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت. امروزه بسیاری از همرزمان من در منطقه کردستان زندگی و در آنجا فعالیت می‌کنند. پس لازم است که به این منطقه مهم در فرهنگ دفاع مقدس بیشتر پرداخته شود.

غفاری درباره ویژگی‌ها و بخش‌های کتاب گفت: این کتاب را به صورت تاریخ شفاهی نوشته‌ام و علاوه بر خاطرات از اسناد و مدارک هم بهره گرفته‌ام و راوی داستان خودم هستم.

وی افزود: کتاب «ناگهان جنگ» جلد اول یک کتاب حداقل سه جلدی است که بیشتر آموزنده است و محتوای آن توأم کردن فقر و مبارزه است که از دوران کودکی آغاز می‌شود و عملیات‌هایی در منطقه کردستان تا عملیات والفجر ۴ را شامل می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.