قدس آنلاین: امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه نقشه‌های دشمنان علیه ملت ایران ناکام مانده است، گفت: از جمله نشانه‌های همراهی خداوند با رهبر انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸ و ناکام ماندن دیگر اقداماتی بوده است که در طول این سال‌ها بر علیه نظام انجام شده است.

نقشه‌های دشمنان علیه ملت ایران ناکام مانده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد درحرم رضوی با اشاره به اردوهای جهادی به عنوان سفری موثر و معنوی اظهار کرد: آغاز اردوهای جهادی حرکتی موثر است که آینده روشنی را ترسیم می‌کند.
وی ادامه داد: شروع اردوهای راهیان نور در کشور باعث تقویت روحیه شرکت‌کنندگان در اردوها و خانوادهای آنها می‌شود و ثمرات خوبی برای جوانان خواهد داشت.
امام جمعه موقت مشهد به حمایت ملت ایران از مظلومان عالم اشاره کرد و با بیان اینکه راهی که مردم انتخاب کرده اند راه الهی است، گفت: ملت ایران این راه را تا رسیدن مردم  به رشد کافی و احقاق حق و حقوق آنها ادامه خواهند داد تا دشمنان نظام نتوانند به کشور نفوذ کنند .
فرزانه با اشاره به مذاکره با آمریکا گفت: کسانی که امروز خواهان مذاکره با آمریکا هستند، اقدامات شیطانی آمریکا قبل و بعد از انقلاب را فراموش کرده‌اند، آیا شما اندک حرکت مثبتی از آمریکا در طول این سالها دیده‌اید؟ اگر چیزی در ذهن شما است به مردم معرفی کنید.
وی با تأکید بر اینکه ملت ایران از پذیرش ذلت عبور کرده است، گفت: امروز مردم ایران رهبری بزرگ و آگاه و ارتش، سپاه و بسیجی علوی دارند که از روحیه بالایی برخوردار هستند و البته ملت ایران نیز افرادی مومن، صبور و متعهد هستند.
وی برخی اتفاقات تاریخی و مقایسه دوران پیامبر با وضعیت امروز کشور اشاره و اظهار کرد: در جنگ احزاب خداوند به پیامبر و یارانش کمک کرد تا در مبارزه علیه ظلم و ستم پیروز شوند، امروز هم بدون شک، خداوند رهبری را تنها نخواهد گذاشت و ایشان خواهند توانست با یاری پروردگار و ملت انقلابی ایران دشمنان اسلام را از میان بردارند.
امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه نقشه‌های دشمنان علیه ملت ایران ناکام مانده است، گفت: از جمله نشانه‌های همراهی خداوند با رهبر انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸ و ناکام ماندن دیگر اقداماتی بوده است که در طول این سال‌ها بر علیه نظام انجام شده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.