قدس آنلاین - گیلان - حسن شکری : فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک در محورهای مواصلاتی و اصلی این استان را متراکم اما روان عنوان کرد.

ترافیک متراکم در محورهای مواصلاتی گیلان

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: اکنون به دلیل حجم خروجی مسافران از گیلان محورهای اصلی و مواصلاتی استان ترافیک متراکم اما روان است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر حجم ورودی به گیلان بسیار زیاد بود، تصریح کرد: ترافیک همچنان به‌ویژه در محور رشت‌ ـ‌ قزوین متراکم است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه حجم زیادی از مسافران در این استان حضور دارند، گفت: با توجه به بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها، از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی با تصریح بر اینکه خروج مسافران از گیلان به تناوب صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اکنون تمام محورها باز است و تردد با رعایت قوانین رانندگی در آنها جریان دارد.

رستگار از مسافران خواست در حاشیه رودخانه‌ها قرار نگیرند، و یادآور شد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بالا آمدن آب سطح رودخانه‌ها، مسافران دقت لازم را داشته باشند.

وی رعایت سرعت و سبقت مجاز در رانندگی را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: با توجه به پیش‌بینی ترافیک سنگین در ساعات آینده در محورهای خروجی گیلان، از رانندگان می‌خواهیم سوخت بنزین را به اندازه کافی داشته باشد.

فرمانده پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: رانندگان از شتاب در رانندگی خودداری کنند و تا زمانی که در گیلان هستند از مواهب طبیعی و خدادادی این استان بدون حادثه رانندگی لذت ببرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.