مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: سرکشی از خانواده‎های شهدا با رویکرد فرهنگی انجام گیرد.

سرکشی به خانواده‌های شهدا با رویکرد فرهنگی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، مراد روشنی در هشتمین شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تبریک عید سعید فطر و حلول ماه شوال، در بررسی عملکرد سرکشی از بنیادهای شهرستان‌های تابعه، بیان کرد: در سال گذشته این کار به‌خوبی انجام شده است.

وی افزود: امسال باید با یک نگاه همه‌جانبه‌نگر به این امر بپردازیم و در این سرکشی‌ها با تعداد بیشتری از خانواده‌های شاهد و ایثارگر که در حاشیه شهرستان و روستاها زندگی می‌کنند سرکشی کنیم و حضور همه معاونان بنیاد در این سرکشی‌ها الزامی است.

روشنی با تاکید بر اجرای سرکشی‌های امسال در بازدید از شهرستان‌ها تاکید کرد و ادامه داد: دیدارهای آینده باید ملموس‌تر و اثربخش‌تر از هر زمانی با رویکردهای فرهنگی انجام شوند و از همین هفته جاری شروع  شوند.

عبدالکریم سرابیاسی، مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در گزارشی به تشریح و توضیح هفت جلسه قبل شورای معاونان (سه ماهه اول سال ۹۵) پرداخت و گفت: در شوراهای قبل ۱۲۵ مصوبه داشته‌ایم که ۶۲ مصوبه اجرا، ۳۸مصوبه در دست اقدام و ۲۵ مصوبه هنوز اجرایی نشده‌اند که مجدداً در دستور کار همکاران قرار گرفتند و در نهمین جلسه شورای معاونان اجرایی شدن آن‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در حاشیه این شورا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از عملکرد ولی‌پور، رئیس اداره آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان  به جهت رضایت‎مندی مراجعین و کسب رتبه برتر در کشور تقدیر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.