قدس آنلاین / سبزوار ؛ رییس ستاد جشن گلریزان شهرستان سبزوار گفت : در جشن گلریزان امسال  بیش از ۱۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد  تا کنون جمع آوری شده است . 

جمع آوری بیش از ۱۷۰ میلیون تومان  برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد در سبزوار

حسین کیوانلو در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار افزود : با جمع آوری کمکهای مردمی توسط خیرین نیک اندیش زمینه آزادسازی 38 زندانی جرایم مالی غیر عمد در این شهرستان فراهم خواهد شد .

 وی ادامه داد : در حال حاضر بیش از 16 میلیارد ریال مجموع بدهکاری این تعداد افراد به شکات  میباشد که با تلاش شبانه روزی مسئولان و مددکاران اداره زندان سبزوار و نیز خیرین امیدواریم  بتوانیم با کسب تخفیف و جلب رضایت شکات این مبلغ را به حداقل کاهش داده و موجب آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم مالی غیر عمد شویم .

 رییس اداه زندان و اقدامات تامینی و تربیتی شهرستان سبزوار همچنین یادآور شد : در طول ماه مبارك رمضان با عنايت به اينكه روزانه دو جزء قرآن كريم در اين زندان توسط مدد جويان قرائت مي شد بنابراين هر يك از زندانيان اين شهرستان توانسه است دوبار قرآن كریم را دور نماید .                                                                                                  

حسين كيوانلو با بيان اينكه در حال حاضر در ندامتگاه مركزي اين شهرستان يك بند قرآني ويژه مددجويان مشتاق به فراگيري علوم قرآني افتتاح و راه اندازي شده است افزود : خوشبختانه در اين بند هم اكنون بيش از 80 مددجو بعنوان قاري قرآن  توسط اساتيد برجسته علوم قرآني پرورش يافته اند  و يك نفر مددجو نيز مفتخر به حفظ كامل قرآن كريم شده است .

اين مسئول با اشاره به اجرايي شدن طرح قرآني " صبح روشن " تصريح كرد :  در اين مركز علاوه بر قرائت يك صفحه از قرآن كريم در ساعت 5/8  لغايت 9 صبح همزمان با سراسر زندانهاي كشور توسط مددجويان ، از قرائت آيات قرآن توسط كاركنان و سربازان ندامتگاه مركزي سبزوار خبر داد .

كيوانلو تصریح کرد  : ثواب قرائت آيات قرآن در هر روزدر  هر يك از زندانهاي كشور، به روح والاي يكي از شهداي انقلاب اسلامي نثار و ايثارمي گردد .

اين زندانبان ارشد در عين حال خاطر نشان كرد : در پايان قرائت صبحگاهي هر صفحه از قرآن مجيد همان صفحه توسط اساتيد و مفسرين قرآن تفسير مي شود .

رييس اداره زندان سبزوار اظهار داشت : همزمان با پايان ماه مبارك رمضان نيز  از تمام شركت كنندگان در اين مراسم آزمون تفسير سوره ممتحنه انجام و به برندگان با لوح سپاس و جوايز ارزنده تقدير شد .

اين مسئول شهرستاني همچنين با تاكيد برگسترش و فراگيري آموزشهاي قرآني در بين مددجويان زندان سبزوارگفت : ماه مبارك رمضان فرصت بسيار مناسبي در جهت رشد و پرورش استعدادهاي نهفته در میان زندانیان بود . /  انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.